Maja Sieńkowska rozwinie dział Influencer marketingu w PR Calling!

Maja Sieńkowska objęła nowo utworzone stanowisko Influencer marketing managera w agencji PR Calling! i od lutego 2017 będzie odpowiedzialna za rozwój działu zajmującego się przygotowywaniem i wdrażaniem kompleksowych strategii influencer marketingowych.
O autorze
1 min czytania 2017-02-14

Sieńkowska z PR Calling! związana jest od października 2015. Do stycznia 2017 pracowała na stanowisku Public Relation & Communications Specialist.

Już od dawna realizujemy projekty z udziałem blogerów czy youtuberów, dlatego powstanie nowego działu, skupiającego kompetencje z zakresu influencer marketingu to naturalny kierunek rozwoju agencji PR Calling!. Nasi Klienci cenią nas za innowacyjne koncepcje i zaangażowanie, z jakim każdorazowo podchodzimy do współpracy. Influencer marketing może być bardzo efektywnym sposobem na realizację założonych celów, pod warunkiem, że zostanie zaplanowany i przeprowadzony w odpowiedni sposób. W PR Calling! wiemy dokładnie jakie korzyści może osiągnąć marka we współpracy z blogerami czy youtuberami, i właśnie te korzyści chcemy oferować naszych Klientom na większą skalę” – komentuje Katarzyna Dworzyńska, Head of business, PR Calling!.

Ze względu na to, że sama jestem blogerką, znam środowisko influencerów od środka, wiem jak przeprowadzać kampanie, by wszystkie strony (bloger, marka, agencja)  były usatysfakcjonowane. Influencer marketingiem interesuję się już od dawna, więc tworzenie nowego działu w PR Calling! sprawi mi dużo zawodowej satysfakcji” – komentuje Maja Sieńkowska.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj