Sieńkowska z PR Calling! związana jest od października 2015. Do stycznia 2017 pracowała na stanowisku Public Relation & Communications Specialist.
„Już od dawna realizujemy projekty z udziałem blogerów czy youtuberów, dlatego powstanie nowego działu, skupiającego kompetencje z zakresu influencer marketingu to naturalny kierunek rozwoju agencji PR Calling!. Nasi Klienci cenią nas za innowacyjne koncepcje i zaangażowanie, z jakim każdorazowo podchodzimy do współpracy. Influencer marketing może być bardzo efektywnym sposobem na realizację założonych celów, pod warunkiem, że zostanie zaplanowany i przeprowadzony w odpowiedni sposób. W PR Calling! wiemy dokładnie jakie korzyści może osiągnąć marka we współpracy z blogerami czy youtuberami, i właśnie te korzyści chcemy oferować naszych Klientom na większą skalę” – komentuje Katarzyna Dworzyńska, Head of business, PR Calling!.
Zobacz również
„Ze względu na to, że sama jestem blogerką, znam środowisko influencerów od środka, wiem jak przeprowadzać kampanie, by wszystkie strony (bloger, marka, agencja) były usatysfakcjonowane. Influencer marketingiem interesuję się już od dawna, więc tworzenie nowego działu w PR Calling! sprawi mi dużo zawodowej satysfakcji” – komentuje Maja Sieńkowska.