Majonezy Hellmann’s w nowej odsłonie

Majonezy Hellmann’s w nowej odsłonie
Marka Hellmann’s startuje z kampanią promującą swoje słynne majonezy w nowej odsłonie. Wzrok kupujących przyciągną nowe formaty słoików i odmienione etykiety.
O autorze
1 min czytania 2024-03-05

Hellmann’s podąża za obowiązującymi na rynku trendami i odpowiada na potrzeby konsumentów, więc już wkrótce na sklepowych półkach pojawią się słoiki w nowych rozmiarach: 340 ml oraz 500 ml. Będą one opatrzone odmienioną etykietą nawiązującą do nowej strategii promocji.

fot. przepisy.pl/hellmanns

Pod charakterystycznym logiem z niebieską kokardą wprowadzoną w 1913 r. przez Richarda Hellmanna pojawi się napis „wyjątkowo kremowy” nawiązujący do hasła marki oraz znaczek informujący o tym, że produkt nie zawiera konserwantów. Wysoką jakość składników majonezu podkreśli grafika rozbitych na pół jajek, wraz z doprecyzowaniem „z wolnego wybiegu”. Ponadto na odwrocie opakowania będzie można przeczytać, że olej użyty w procesie produkcji pochodzi ze zrównoważonych upraw, a majonez jest źródłem kwasów tłuszczowych Omega 3.

Hellmann’s stawia na kanapki

Według badań przeprowadzonych przez IPSOS, na polskich stołach królują kanapki. Na śniadanie, przekąskę, szybki lunch do pracy czy kolację – aż 97% Polaków nie wyobraża sobie bez nich dnia. Dlatego jednym z kluczowych elementów nowej strategii promocyjnej marki będzie inspirowanie konsumentów i dostarczanie im pomysłów na doskonałe kanapki urozmaicone smakiem kultowego, kremowego majonezu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

O nowej kampanii

Powyższym działaniom towarzyszy nowa koncepcja komunikacyjna. Jej główny przekaz opiera się na podkreśleniu bogatego, wyjątkowo kremowego smaku, tak cenionego przez konsumentów. Zostało to wyrażone w haśle kampanii: „Bogaty smak, wyjątkowo kremowy. Od 1913 roku”. W ten sposób została też podkreślona długoletnia historia marki, bo dzisiejszy, doskonały smak majonezów Hellmann’s to wynik ponad 110-letniej pracy nad jego recepturą.

O działaniach marki Hellmann’s stanie się głośno dzięki kampanii m.in. w telewizji i Internecie. Nową komunikację będą wspierały także aktywności PR

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zdjęcie główne: przepisy.pl/hellmanns

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się