To komediowy night-show informacyjny prezentujący satyryczne spojrzenie na politykę i bieżące wydarzenia.
– To pierwsza taka produkcja w historii Gazeta.pl. W polskich mediach brakuje atrakcyjnej publicystyki – trafiającej do młodych ludzi, podanej w nowoczesnej, zaczepnej, internetowej formie. Chcieliśmy nawiązać do świetnych amerykańskich show Johna Olivera i Stevena Colberta – mówi Paweł Stremski, dyrektor portalu Gazeta.pl. – Make Life Harder to charyzmatyczni internetowi twórcy, z którymi od dawna chcieliśmy współpracować. „Make Poland Great Again” to nowe wyzwanie dla nich i dla nas – dodaje.
Zobacz również
Make Life Harder to Rafał Żabiński i Jakobe Mansztajn – popularny blogerski duet, który od kilku lat satyrycznie komentuje polską rzeczywistość. Do tej pory swoimi obserwacjami dzielili się z prawie 250 tys. fanów na Facebooku oraz z czytelnikami swoich dwóch książek.
– Jeszcze wczoraj śmialiśmy się z szafiarek i pisaliśmy teksty o tym, jak jeść banana. Komentowanie polskiej polityki wydaje nam się naturalną kontynuacją naszej dotychczasowej kariery – mówi Rafał Żabiński. – Gdyby Piotr Kraśko i Tadeusz Drozda mieli mieć dziecko to byłoby to „Make Poland Great Again” – dodaje Jakobe Mansztajn.
Program „Make Poland Great Again” jest realizowany w formie zbliżonej do telewizyjnego night-show, w którym prowadzący siedzą za biurkiem, a w nagraniu na żywo uczestniczy publiczność. Osoby, które chciałyby wziąć udział w nagraniach, mogą zgłaszać się na adres [email protected].
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Nowe odcinki show „Make Poland Great Again” będą publikowane na stronie głównej Gazeta.pl w poniedziałki o godz. 18:00. W pierwszym sezonie programu zaplanowano osiem odcinków, każdy trwający ok. 12-15 minut. Program oraz jego fragmenty będą też publikowane w kanałach Gazeta.pl w mediach społecznościowych – na YouTube, Facebooku i Twitterze – oraz na oficjalnej stronie show – Mpga.Gazeta.pl.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Za nowy projekt, jako producent formatu, odpowiada Kamil Rutkowski, szef produkcji wideo w Gazeta.pl.
Startowi programu będzie towarzyszyła kampania w internetowych serwisach Agory (m.in. Gazeta.pl, Sport.pl, Plotek.pl, Logo24, Avanti24), w mediach społecznościowych (Facebook, Twitter, Instagram), w sieci kin Helios, w stacjach radiowych (Radio TOK FM, Rock Radio), w telewizji METRO oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej. Działania reklamowe przygotował dział marketingu Gazeta.pl.