Małgorzata Kożuchowska promuje „zasadę DDMA+W” i przestrzega przed koronawirusem w nowej rządowej kampanii

Małgorzata Kożuchowska promuje „zasadę DDMA+W” i przestrzega przed koronawirusem w nowej rządowej kampanii
18 listopada br. rząd ruszył z nową kampanią informacyjną, która promuje zasadę DDMA+W. W jej ramach stworzono spoty zwracające uwagę na zasady bezpieczeństwa w związku z koronawirusem – ich narratorką jest aktorka Małgorzata Kożuchowska.
O autorze
1 min czytania 2020-11-19

W związku z panującą pandemią rząd zainicjował nową kampanię informacyjną. W jej ramach powstała seria spotów, do których głosu użyczyła aktorka Małgorzata Kożuchowska. „Głównym przesłaniem krótkich animacji jest uświadomienie Polaków, że możemy przechodzić chorobę bezobjawowo. A co za tym idzie, nieświadomie zarażać inne osoby. Dlatego tak ważna w każdej sytuacji jest ostrożność i przestrzeganie zasad bezpieczeństwa” – czytamy na stronie kampanii. 

W ramach kampanii rząd zwraca uwagę też na konieczność przestrzegania zasady DDMA+W – czyli dystans, dezynfekcja, maseczka, aplikacja STOP COVID – ProteGO Safe, a także wietrzenie. 

Dystans, czyli 1,5 m odległości, jaką powinnyśmy zachować od innych osób. Dezynfekcja, czyli przede wszystkim rąk, a także czyszczenie powierzchni i przedmiotów, których często dotykamy. Maseczka, czyli zakrywanie nosa i ust w przestrzeni publicznej. Wietrzenie, czyli zadbanie o to, aby w zamkniętych pomieszczeniach był dopływ świeżego powietrza. Rząd zachęca również do korzystania z aplikacji STOP COVID – ProteGO Safe, która ma za zadanie pomóc w walce z koronawirusem. 



LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W ramach kampanii rząd zwraca również uwagę na liczne pojawianie się fake newsów na temat koronawirusa i zachęca do weryfikowania ich na specjalnej stronie na temat pandemii. 

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

To kolejna ciekawa realizacja Stowarzyszenia Traffic Design. Tym razem artyści postanowili podnieść na duchu mieszkańców Gdyni i umieścili na elewacji szpitala św. Wincentego a Paulo neon z hasłem „Zdrowia przede wszystkim”.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2

Przedstawiciele YouTube’a poinformowali, że w tym roku, po raz pierwszy od dziesięciu lat, rezygnują z popularnego zestawienia znanego jako YouTube Rewind. Powodem jest fakt, że 2020 rok jest nie tyle wyjątkowy, co po prostu znacznie inny od ubiegłych lat.

PS3

W Polsce mamy dwa języki: polski i kaszubski, kilka dialektów i kilkadziesiąt gwar. Bogactwo kultury, źródło różnorodności i inspiracji. JetLine postanowiło wykorzystać ten fakt do emitowania na swoich cyfrowych ekranach OOH zaleceń sanitarnych.