Wiaruchna! Zakryjmy sznupy. Nie trykajmy się – JetLine wyemitowało zalecenia sanitarne regionalnie

Wiaruchna! Zakryjmy sznupy. Nie trykajmy się – JetLine wyemitowało zalecenia sanitarne regionalnie
W Polsce mamy dwa języki: polski i kaszubski, kilka dialektów i kilkadziesiąt gwar. Bogactwo kultury, źródło różnorodności i inspiracji. JetLine postanowiło wykorzystać ten fakt do emitowania na swoich cyfrowych ekranach OOH zaleceń sanitarnych.
O autorze
1 min czytania 2020-11-04

„Łoblec maska. Myj szłapy. Czimej dystans. Chowcie się :)” – m.in. takie hasła pojawiły się na cyfrowych ekranach OOH spółki JetLine w sześciu największych miastach Polski w kilku regionach: Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Trójmieście, Poznaniu, Katowicach, a także w wybranych miejscowościach GOP.

Sześć miast, sześć regionów i wcale nie taki jeden język polski, jak mogłoby się wydawać. Firma postanowiła wykorzystać kulturę, a także różnorodność, jaka cechuje wybrane polskie regiony i stworzyła spoty odnoszące się do pandemicznej rzeczywistości. 

PS

„Fertig na szpil”, „ból wyciepany na hasiok”, „Taśtaj klunkry obok. Tej!”, „Pofyrlane owoce”, „Ach, tyn klang” – marketerzy starają się coraz mocniej personalizować przekazy reklamowe. Coraz więcej marek rezygnuje z jednolitej komunikacji na rzecz segmentacji geograficznej.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS2

W Madrycie animowany plan sklepu ze wskazówkami dla klientów, w Indiach dostawy elektrorikszami, w Polsce pytony, basen dla łososi i wybieg dla reniferów – IKEA od zawsze stara się dostosowywać swoją ofertę i komunikację do kraju, w którym je sprzedaje.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS3

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Pod koniec ubiegłego roku miasto Poznań ruszyło z nową odsłoną kampanii społecznej #PoznańBezPlastiku, w ramach której stworzono krótkie, humorystyczne spoty oraz grafiki z hasłami w charakterystycznej gwarze poznańskiej.