TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Małgorzata Rozenek-Majdan i Radosław Majdan w świątecznej kampanii AVON „Kisses for Christmas”

5.11 br. wystartowała świąteczna kampania AVON „Kisses for Christmas”, w której udział biorą ambasadorka marki – Małgorzata Rozenek-Majdan oraz jej mąż, Radosław Majdan. W świąteczny nastrój rodem z bożonarodzeniowych bajek, wprowadza widzów głos Wiktora Zborowskiego.
O autorze
1 min czytania 2018-11-06

Koncepcja kreatywna kampanii, autorstwa Marcina Tyszki i Działu Komunikacji AVON, przenosi widzów w świat świątecznych bajek.

– W dzisiejszym, zapędzonym świecie często zapominamy o tym, co najważniejsze w świętach – tej magii i prawdziwie rodzinnej atmosferze. Dlatego przenosimy się w świat bajek – magicznych, pełnych emocji. Nie wyobrażaliśmy sobie innych bohaterów tych spotów. Małgosia i Radek w tych filmach są dokładnie tacy jak na co dzień, tacy, jakich ich kochamy: pełni miłości, rodzinni, szczęśliwi. Całość doskonale uzupełnia rozpoznawalny, niesamowicie ciepły głos Wiktora Zborowskiego – znany wielu pokoleniom, między innymi z czytania najpiękniejszych baśni – mówi Andrzej Mytych, dyrektor komunikacji, członek zarządu AVON Cosmetics Polska.

Efektem współpracy AVON z Marcinem Tyszką, reżyserem spotów, jest 5 filmów.

Małgorzata Rozenek-Majdan i Radosław Majdan pojawili się również w świątecznym katalogu AVON nr 16/2018, do którego zdjęcia wykonała Marlena Bielińska. Będzie on dostępny od 8 listopada. Kampania 360° wystartowała 5 listopada. Spoty telewizyjne są emitowane na antenie głównej TVP, Polsat i TVN oraz w kobiecych kanałach tematycznych. Kampania świąteczna, poza katalogiem i spotami TV, obejmuje także PR i szereg aktywności w mediach społecznościowych. Ambasadorzy marki będą doradzać, jakie prezenty świąteczne wybrać z oferty AVON. Za pomocą interaktywnego chatbota na Messengerze będzie można porozmawiać z Małgosią, Radkiem, a może nawet słynnymi pieskami pary – Pannami Prosie, bo przecież w święta nawet zwierzęta mówią ludzkim głosem. W zabawie będzie można wziąć udział od 12 listopada.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania telewizyjna została stworzona przez Dział Komunikacji AVON Cosmetics Polska we współpracy z agencją Warsaw Creatives. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom, a za działania PR agencja Garden of Words. Aktywacje social media zostały przygotowane przez Dział Komunikacji AVON.

Słuchaj podcastu NowyMarketing