TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Mani, pedi i USG w pakiecie – wystartowała nowa odsłona akcji Dzień na U

O autorze
1 min czytania 2020-08-28

Ruszyła kolejna odsłona akcji Dzień na U. W październiku ubiegłego roku Fundacja Rak’n’Roll oraz Avon Kontra Rak Piersi przekonywały, że każda kobieta powinna znaleźć w roku jeden dzień na badania profilaktyczne. Teraz kampania idzie o krok dalej, zachęcając Polki, aby traktowały badanie USG jako element zwyczajnej pielęgnacji – jak wizyta u fryzjera, manikiurzystki czy fizjoterapeuty. Wybierając nową kategorię „Dzień na U” w aplikacji Booksy, kobiety mogą ustalić datę swojego święta i zapisać się wtedy na USG w jednym z gabinetów diagnostycznych, równocześnie umawiając zabiegi beauty w tej samej okolicy.

Akcja promowana jest na Facebooku, Instagramie i na displayach oraz na stronie www.dziennau.pl. Dodatkowo wspierają ją influencerki, zamieszczając relacje ze swojego Dnia na U i pokazując, jak połączyć badanie USG z wizytą w salonie fryzjerskim czy u kosmetyczki.

Za pomysł i realizację kampanii Dzień na U odpowiada agencja DDB. Komunikacją PR i działaniami z zakresu influencer marketingu zajęła się agencja Garden of Words. Za zakup mediów odpowiada PHD. Materiały animowane przygotowało studio Televisor, a stronę dziennau.pl – Happy Endians.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj