Ruszyła kolejna odsłona akcji Dzień na U. W październiku ubiegłego roku Fundacja Rak’n’Roll oraz Avon Kontra Rak Piersi przekonywały, że każda kobieta powinna znaleźć w roku jeden dzień na badania profilaktyczne. Teraz kampania idzie o krok dalej, zachęcając Polki, aby traktowały badanie USG jako element zwyczajnej pielęgnacji – jak wizyta u fryzjera, manikiurzystki czy fizjoterapeuty. Wybierając nową kategorię „Dzień na U” w aplikacji Booksy, kobiety mogą ustalić datę swojego święta i zapisać się wtedy na USG w jednym z gabinetów diagnostycznych, równocześnie umawiając zabiegi beauty w tej samej okolicy.
Akcja promowana jest na Facebooku, Instagramie i na displayach oraz na stronie www.dziennau.pl. Dodatkowo wspierają ją influencerki, zamieszczając relacje ze swojego Dnia na U i pokazując, jak połączyć badanie USG z wizytą w salonie fryzjerskim czy u kosmetyczki.
Zobacz również
Za pomysł i realizację kampanii Dzień na U odpowiada agencja DDB. Komunikacją PR i działaniami z zakresu influencer marketingu zajęła się agencja Garden of Words. Za zakup mediów odpowiada PHD. Materiały animowane przygotowało studio Televisor, a stronę dziennau.pl – Happy Endians.