Marcin Duda odpowiedzialny będzie za rozwój dwóch sektorów: Digital i Interactive. Dodatkowo w ramach jego obowiązków znajdzie się bliska współpraca z działem e-commerce Multikina w zakresie tworzenia nowych rozwiązań reklamowych dla Klientów brokera Multikino Media.
Marcin pokazał niejednokrotnie, że posiada dużą wiedzę oraz doświadczenie w zakresie reklamy kinowej. Wierzymy, ze na nowym stanowisku Marcin jeszcze bardziej rozwinie skrzydła oraz że jego awans przełoży się na kompleksową ofertę dla Klientów reklamowych i realizację innowacyjnych i nowatorskich kampanii – mówi Joanna Oczkowska, Zastępca Dyrektora Biura Reklamy Multikino Media.
Zobacz również
Marcin Duda związany jest z Grupą Multikino (z dwuletnią przerwą) od 2008 r. Wcześniej zajmował m.in. stanowisko Key Account Managera, opiekując się m.in. takimi Klientami jak Storck, Wrigley Polska, Allegro, Pepsico Frito Lay, Reckitt Benckiser czy Nestle. Doświadczenie w obszarze nowych mediów, digital i działań ambientowych zdobywał w agencji interaktywnej Aduma.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach