Marcin Malec to doświadczony content marketer i copywriter, który co ciekawe – zaczynał od PR-u. Porzucił go jednak na rzecz tworzenia treści. W tym czasie Marcin podjął współpracę z wieloma różnymi markami, m.in. Klarną, jako główny copywriter. Jednak nawet tak doświadczona osoba, jak on, miewa problemy z blokadą twórczą. Jak sobie z nią radzić?
– Rzeczywiście to jest przerażające. Budzisz się, masz do zrobienia kilka tekstów i myślisz sobie: to naprawdę nie jest ten dzień, ale deadline’y czekają. Moim zdaniem nie ma jednak czegoś takiego jak wena twórcza. Zauważyłem, że copywriterzy czy inne osoby piszące czekają na wenę, a ona zwyczajnie nie nadchodzi. Gdybym nie zabrał się do pracy, mógłbym na nią czekać do śmierci. Czasem czuję, że to nie mój dzień, nic nie napiszę i nie cisnę się. Im bardziej się ciśniesz, tym więcej wyrządza to szkód. Jedną z metod jest 30 sekund wylewania strumieni myśli. Siadasz, bierzesz kartkę papieru i zaczynasz wylewać wszystko co masz w głowie, nie zastanawiając się nad słowami, treścią itd. – mówi Marcin Malec.
Zobacz również
W najnowszym odcinku NowyMarketing Podcast Marcin zdradza więcej sposobów na radzenie sobie z blokadą twórczą, opowiada o swoich doświadczeniach, tłumaczy skąd wzięło się przekonanie o niskim progu wejścia do copywritingu czy wskazuje, czemu prowadzi swoją markę osobistą w tak nietypowy sposób.
Sprawdź też pozostałe odcinki NowyMarketing Podcast:
-
Paweł Gontarek znany także jako „Zgred” to ekspert od SEO i właściciel agencji Semgence. W najnowszym odcinku NowyMarketing Podcast rozmawiamy z Pawłem o tym, kiedy marka potrzebuje SEO, co wpływa na jego cenę i czym ono tak naprawdę jest.
-
Po raz drugi w ramach YouTube Works Awards wyróżnione zostaną najbardziej kreatywne, a jednocześnie skuteczne polskie kampanie na YouTube. O tym, dlaczego warto wziąć udział w konkursie i jak napisać dobre zgłoszenie opowiadają w naszym podcaście Olga Kudryk i Dorota Cudna-Sławińska;
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
- Z Magdaleną Korol z Creativa Legal rozmawiamy o prawnym punkcie widzenia ostatnich afer w social media. Tj. konfliktu Kuby Klawitera z Media Markt czy Kanału Sportowego ze streamerem PAGO3. Kto ma rację w tych sprawach? Dowiedz się tego z najnowszego odcinka naszego podcastu.
Słuchaj podcastu NowyMarketing