Marcin Malec: Copywriterzy niepotrzebnie czekają na wenę (podcast)

Marcin Malec: Copywriterzy niepotrzebnie czekają na wenę (podcast)
Marcin Malec w NowyMarketing Podcast zdradza, jak radzić sobie z blokadą twórczą, co definiuje dobrego copywritera i dlaczego osoby, które piszą, aby budować swoją markę osobistą, niekoniecznie powinny zaczynać od kursów.
O autorze
1 min czytania 2022-09-09

Marcin Malec to doświadczony content marketer i copywriter, który co ciekawe – zaczynał od PR-u. Porzucił go jednak na rzecz tworzenia treści. W tym czasie Marcin podjął współpracę z wieloma różnymi markami, m.in. Klarną, jako główny copywriter. Jednak nawet tak doświadczona osoba, jak on, miewa problemy z blokadą twórczą. Jak sobie z nią radzić?

– Rzeczywiście to jest przerażające. Budzisz się, masz do zrobienia kilka tekstów i myślisz sobie: to naprawdę nie jest ten dzień, ale deadline’y czekają. Moim zdaniem nie ma jednak czegoś takiego jak wena twórcza. Zauważyłem, że copywriterzy czy inne osoby piszące czekają na wenę, a ona zwyczajnie nie nadchodzi. Gdybym nie zabrał się do pracy, mógłbym na nią czekać do śmierci. Czasem czuję, że to nie mój dzień, nic nie napiszę i nie cisnę się. Im bardziej się ciśniesz, tym więcej wyrządza to szkód. Jedną z metod jest 30 sekund wylewania strumieni myśli. Siadasz, bierzesz kartkę papieru i zaczynasz wylewać wszystko co masz w głowie, nie zastanawiając się nad słowami, treścią itd. – mówi Marcin Malec.

W najnowszym odcinku NowyMarketing Podcast Marcin zdradza więcej sposobów na radzenie sobie z blokadą twórczą, opowiada o swoich doświadczeniach, tłumaczy skąd wzięło się przekonanie o niskim progu wejścia do copywritingu czy wskazuje, czemu prowadzi swoją markę osobistą w tak nietypowy sposób.

Sprawdź też pozostałe odcinki NowyMarketing Podcast:

Słuchaj podcastu NowyMarketing