Marcin Wojtulewicz został nowym dyrektorem kreatywnym w Feno

Od stycznia 2021 roku do zespołu Feno dołącza Marcin Wojtulewicz na stanowisku dyrektora kreatywnego.
O autorze
0 min czytania 2021-02-18

Marcin Wojtulewicz ma 20-letnie doświadczenie w branży reklamowej. Pracował jako copywriter w dużych agencjach sieciowych, jak i polskich agencjach kreatywnych, m. in. w Young & Rubicam Poland (później Upstairs Young & Rubicam) i Red 8 Communication Group. W ciągu ostatnich 10 lat pełnił stanowisko dyrektora kreatywnego w agencjach Hypermedia/Isobar, Wunderman Poland i San Markos.

Jest autorem kampanii nagrodzonych w konkursach reklamowych Kreatura, Złote Orły i Effie. Marcin ma na koncie także własne projekty filmowe, m.in. serię filmów dokumentalnych o tradycjach na Podhalu, zrealizowanych na zlecenie Muzeum Tatrzańskiego.

Feno jest agencją strategiczno-kreatywną obsługującą min: Femannose, Goodyear, Gratka.pl, innogy, Komfort, Kaufland, Ricola, Roche, Whisky Grant’s, Universal Music Poland, T-Mobile.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj