Marcin Wojtulewicz ma 20-letnie doświadczenie w branży reklamowej. Pracował jako copywriter w dużych agencjach sieciowych, jak i polskich agencjach kreatywnych, m. in. w Young & Rubicam Poland (później Upstairs Young & Rubicam) i Red 8 Communication Group. W ciągu ostatnich 10 lat pełnił stanowisko dyrektora kreatywnego w agencjach Hypermedia/Isobar, Wunderman Poland i San Markos.
Jest autorem kampanii nagrodzonych w konkursach reklamowych Kreatura, Złote Orły i Effie. Marcin ma na koncie także własne projekty filmowe, m.in. serię filmów dokumentalnych o tradycjach na Podhalu, zrealizowanych na zlecenie Muzeum Tatrzańskiego.
Zobacz również
Feno jest agencją strategiczno-kreatywną obsługującą min: Femannose, Goodyear, Gratka.pl, innogy, Komfort, Kaufland, Ricola, Roche, Whisky Grant’s, Universal Music Poland, T-Mobile.