Margaret gwiazdą zintegrowanej kampanii Deichmann w Polsce

Firma Deichmann – Obuwie rozpoczęła zintegrowane działania promocyjne wiosennej kolekcji butów marki Deichmann. Ponownie bohaterką kampanii jest piosenkarka Margaret. Strategią, kreacją i realizacją wszystkich aktywności komunikacyjnych zajęły się agencje SMG LiquidThread i SMG Starcom.
O autorze
1 min czytania 2016-04-07

Margaret, tak jak jesienią ubiegłego roku, sygnuje buty i dodatki z nowej kolekcji marki Deichmann. Działania reklamowe z udziałem piosenkarki prowadzone są w telewizji, internecie, mediach społecznościowych oraz z wykorzystaniem narzędzi content marketingu. Na potrzeby kampanii telewizyjnej oraz  digitalu zostały przygotowane cztery spoty do piosenki Margaret „Click” Filmy oraz sesja zdjęciowa utrzymane są w popartowej estetyce podkreślającej różnorodność kolekcji i jej wiosenno-letni klimat.  Spot można zobaczyć tutaj.

Osią kampanii jest konkurs pod hasłem „Okazje Margaret”. Uczestnicy zabawy na stronie stylizacjemargaret.pl mają za zadanie wybrać dla piosenkarki buty, które ich zdaniem najbardziej pasują do okazji i kreacji Margaret. Wybór należy uzasadnić. Autorzy najciekawszych odpowiedzi nagradzani są bonami pieniężnymi do wykorzystania w salonach Deichmann, a nagrodą główną jest wyjazd na zakupy do Londynu. Konkurs jest podzielony na trzy fazy i potrwa do 16 maja br. 

Firma Deichmann we współpracy z agencjami SMG LiquidThread i SMG Starcom już po raz drugi stworzyła w pełni zintegrowaną i zaprojektowaną od początku do końca lokalnie kampanię reklamową z udziałem polskiej gwiazdy. Tym samym,  Polska jest jedynym krajem, na którym Deichmann wypracował kampanię przeznaczoną wyłącznie na lokalny rynek. Za wszystkie działania: kreację, produkcję, web development, sesje zdjęciowe, branded content oraz strategię komunikacji odpowiada agencja SMG LiquidThread, a zakupem i planowaniem mediów zajął się SMG Starcom. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj