Współpraca bazowała na świadomym i merytorycznym lokowaniu sprzętów Hotpoint w komunikacji ambasadorów, a także na organizacji warsztatów kulinarnych.
Czy Hotpoint zdał egzamin blogerskiej rodziny?
Na blogu Mike&Mary pojawiają się treści tworzone głównie przez Michała Góreckiego, „tatę” blogerskiej rodziny. Na łamach swojej przestrzeni w Internecie informuje czytelników o subiektywnych przemyśleniach dotyczących prowadzenia rodzinnego życia, a także sposobów uatrakcyjniania chwil z bliskimi. Ważnym elementem w domu rodziny Góreckich jest kuchnia – w której nie tylko wspólnie przygotowują swoje posiłki na co dzień, ale także bawią się, rozmawiają i wzajemnie inspirują.
Zobacz również
Z początkiem kwietnia 2016 roku marka objęła blog patronatem, wyposażając kuchnię rodziny Góreckich sprzętami do zabudowy marki Hotpoint ze swojej najnowszej linii wzorniczej. Dzięki temu brand stał się towarzyszem dnia codziennego blogerów, widocznym w kilkudziesięciu wpisach na blogu, a także w przestrzeni Social Media rodziny Góreckich. Hotpoint stał się jednocześnie narzędziem do przygotowywania posiłków, jak i stworzył przestrzeń do przeprowadzania rodzinnych zabaw, m. in. wspólnego wróżenia z okazji andrzejek.
Poza Internetem
W trakcie współpracy małżeństwo Góreckich przeprowadziło dwa warsztaty kuchenne w łódzkim studiu kulinarnym „Book&Cook”.
Pierwszy dotyczył konkursu z okazji Dnia Ojca. Zadaniem uczestnika konkursu było napisanie treści krótkiego, kreatywnego dialogu, prowadzonego przez trójkę dzieci – dialog miał być spójnym komentarzem do zdjęcia, na którym trójka dzieci gotuje razem w kuchni. Nagrodą było wspólne gotowanie w studiu „Book&Cook”.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Drugi z warsztatów był kierowany do blogerów kulinarnych w ramach wspólnego świętowania Europejskigo dnia Zdrowego Jedzenia i Gotowania. Zebrana grupa wraz z ambasadorami marki gotowała na sprzętach Hotpoint. Motywem przewodnim spotkania były łatwe i lekkie przekąski dla dzieci i ich rodziców, które możemy szybko przygotować w ciągu dnia. Odzew po wydarzeniu był bardzo pozytywny, a warsztaty miały realną wartość merytoryczną dla wszystkich zebranych. Uczestnicy spotkania mogli samodzielnie przetestować działanie sprzętów marki Hotpoint oraz nauczyć się nowych przepisów pasujących do codziennej kuchni rodzinnej. Zdjęcia z warsztatów umieszczone w kanałach Social Media zaproszonych gości cieszyły się dużym zainteresowaniem i interakcją ze strony odbiorców.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Komunikacja marki Hotpoint tworzona z rodziną Góreckich objęła blogi mikemary.pl oraz mamygadzety.pl wraz z kanałami Social Media powyższych blogów. Treści zawierały zarówno wpisy, zdjęcia, jak i materiały wideo. Celem współpracy było zwiększenie świadomości marki oraz podtrzymywanie wizerunku brandu kierowanego do nowoczesnej rodziny oraz jej otoczenia.