Spot został wyreżyserowany przez Dana Frencha, twórcę z rostera Papaya Films. Za zdjęcia odpowiadała Nathalie Pitters.
W tanecznym spocie znajdziemy charakterystyczne dla stylu French’a pracę kamery oraz teledyskowy montaż, za który French został nagrodzony złotym mieczem KTR w 2020 roku.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Dan French, oprócz klipów do elektronicznych utworów dla Yola Recoba i Navos, ma na swoim koncie również spoty dla marek takich jak Champion, Adidas czy Moet.
To pierwsza współpraca domu produkcyjnego z Jagermaisterem. Reklama będzie emitowana na rynku brytyjskim.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]