TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Marka Łomża wspiera kino Millenium w Łomży

Marka Łomża, należąca do firmy Van Pur S.A., związana z łomżyńskim browarem, wspiera finansowo jedyne kino w mieście, które ze względu na pandemię koronawirusa znalazło się w trudnej sytuacji ekonomicznej.
O autorze
1 min czytania 2021-04-19

Jedną z najbardziej dotkniętych restrykcjami, wynikającymi z pandemii koronawirusa, branż są placówki kultury, takie jak kina, muzea, czy teatry. Nie mogą one prowadzić swojej regularnej działalności a tym samym zarabiać. To stawia je w niezwykle trudnym ekonomicznie położeniu.

Marka Łomża, związana niezmiennie z miastem i miejscowym browarem natychmiast zareagowała na apel o pomoc w przetrwaniu kina Millenium – jedynego kina w Łomży. Marka przeznaczyła 10 000 zł na zakup podwójnych biletów dla wszystkich pracowników Browaru, które będą mogły być zrealizowane po tym, jak kino zostanie ponownie otwarte.

– Jako duży lokalny pracodawca czujemy się współodpowiedzialni za miejscową społeczność, dla której kino jest bardzo ważnym elementem życia kulturalnego. Nie możemy dopuścić, aby tego typu placówki znikały z mapy Łomży – komentuje Paulina Grodzińska, dyrektor marketingu Van Pur S.A.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj