Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Marka Lumiko powierza obsługę działań promocyjnych agencji Dziadek do orzechów

Przetarg na obsługę działań promocyjnych dla marki Lumiko wygrała agencja Dziadek do orzechów.
O autorze
0 min czytania 2017-06-02

W ramach współpracy agencja Dziadek do orzechów będzie odpowiedzialna za obsługę wszystkich działań w kanałach online i offline dla marki Lumiko należącej do Zakładu mleczarskiego Lumiko Sp. z o.o. w Łukowie. Lumiko to jeden z czołowych producentów w branży mleczarskiej w Polsce. Pierwszy etapem współpracy było przeprowadzenie badań rynkowych i stworzenie strategii komunikacji marki oraz pozycjonowania. Na ich podstawie Dziadek stworzy kampanie wizerunkowe i sprzedażowe, nową identyfikację wizualną marki oraz opakowania produktów.

Strona agencji.