Muscat poprzez akcję „Widzimy więcej” zachęca do tego, aby w natłoku codziennych obowiązków zatrzymać się na chwilę, rozejrzeć i zobaczyć nie tylko to, co powierzchowne, ale przede wszystkim odkryć to, co tkwi głębiej. Muscat chce widzieć nie tylko obrazy, ale także emocje. A zmysł wzroku pozwala widzieć dobro – zarówno w innych, jak i w sobie. Wygląd, pochodzenie czy hobby nie ma tu znaczenia, nie należy tylko patrzeć, skoro można widzieć, dlatego z Muscat #WidzimyWięcej.
W związku z tym, w ramach działań prezentujących najnowsze produkty w ofercie – okulary dla dzieci – marka zdecydowała się na realizację niecodziennej, odważnej kampanii. Jej bohaterami są dzieci w wieku od 8 do 13 lat, prawdziwi wojownicy w walce o swoje zdrowie i normalne życie, oraz ich koledzy, którzy zawsze podadzą pomocną dłoń w potrzebie. To, co widać więcej na twarzach bohaterów sesji, to przede wszystkim energia, entuzjazm i ogromna siła. Co najważniejsze, trudności, z jakimi mierzą się każdego dnia, nie przysłoniły dziecięcej beztroski, radości z życia i czerpania z niego pełnymi garściami.
Zobacz również
Kampania połączona została z premierą kolekcji okularów dla dzieci – modelu Ellis, które od dziś dostępne są w showroomach stacjonarnych Muscat w siedmiu miastach w Polsce oraz na stronie www.muscat.pl. Okulary dla dzieci to nowość w ofercie marki.
Marka zdecydowała się przekazać 50 zł z każdej sprzedanej pary okularów z kolekcji dla najmłodszych na wsparcie potrzebujących dzieci, które wzięły udział w kampanii. Pieniądze będą przekazane na indywidualne konta lub na rzecz Fundacji, pod której opieką są dzieci – wybór należał do rodziców. Akcja potrwa do końca marca.
Zdjęcia do kampanii wykonał fotograf Jakub Stanek, stylizacje przygotowane zostały przez KAS KRYST, a o fryzury i make up zadbała Iza Kućmierowska.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W lutym br., pod patronatem Stowarzyszenia ACBS Polska oraz inicjatywy Zdrowa Głowa wystartowała ogólnopolska kampania #NormalnaSprawa na rzecz zwalczania stygmatyzacji leczenia zaburzeń psychicznych, w której udział wzięli m.in. Piotr Bucki, Arlena Witt, Hania Sywula i Magda Hajkiewicz.
PS2
Coraz więcej marek ma w interesie dobro ogółu i podejmuje się działań związanych ze społeczną odpowiedzialnością biznesu. Które akcje CSR-owe były najciekawsze w 2018 roku?