Polska marka Rajstopy Adrian od jakiegoś czasu realizuje kampanie, które są zgodne z jej sloganem – „Adrian kocha wszystkie kobiety”. W efekcie do tej pory pojawiły się billboardy, na których pokazano ofiarę przemocy domowej czy też plakaty przedstawiające modelkę pozującą obok trumny oraz cytat „Śpieszmy się kochać ludzi, tak szybko odchodzą…”. Była też kampania z Iloną Felicjańską – modelką, niegdyś zmagającą się z chorobą alkoholową – którą okraszono słowami „Uzależniona, ale nie gorsza”.
Zobacz również
-
Dlaczego rowery publiczne to must have reklamy outdoorowej w 2025 r. [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [30.08-05.09.24]: najlepsze kampanie sierpnia 2024, zmiany na Allegro, reakcja x-kom na nagranie zwolnionej po urlopie macierzyńskim pracownicy
-
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
Niedawno na nośnikach reklamowych w kilku miastach w Polsce pojawiły się plakaty stworzone w ramach nowej kampanii marki Adrian. Tym razem pojawiła się na nich „martwa” kobieta, a tuż obok niej hasło – „Wszyscy słyszeli, ale nikt nie wysłuchał” – sugerujące, że modelka jest ofiarą przemocy domowej.
zdjęcie: Justyna Hanak
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W internecie już pojawiło się wiele negatywnych komentarzy na temat nowej kampanii marki. Firma na tę chwilę w żaden sposób nie odniosła się do nich.
PS
Firma Adrian, produkująca rajstopy, znana jest m.in. z wielu szokujących kampanii reklamowych. W ubiegłym roku znowu zrobiło się o niej głośno, a to za sprawą sprzedaży maseczki koronkowej „zaprojektowanej dla potrzeb ochronnych”.