Adrian znowu szokuje – marka sprzedaje „ochronną” maseczkę koronkową

Adrian znowu szokuje – marka sprzedaje „ochronną” maseczkę koronkową
Firma Adrian, produkująca rajstopy, znana jest m.in. z wielu szokujących kampanii reklamowych. Teraz znowu zrobiło się o niej głośno, a to za sprawą sprzedaży maseczki koronkowej „zaprojektowanej dla potrzeb ochronnych”.
O autorze
1 min czytania 2020-03-04

Marka Adrian zasłynęła głównie dzięki dość kontrowersyjnym kampaniom reklamowym. Jedną z najpopularniejszych jest zeszłoroczna kreacja, w której pokazano ofiarę przemocy domowej. Echem odbiły się także billboardy firmy z modelką pozującą obok trumny oraz cytatem „Śpieszmy się kochać ludzi, tak szybko odchodzą…”. 

Całkiem niedawno głośno zrobiło się o samej właścicielce marki Adrian – w lutym br. Małgorzata Pomorska opublikowała bowiem na Facebooku otwarty list do Andrzeja Dudy, w którym pochwaliła go i przyznała, że jest dumna, że ma w jego osobie takie prezydenta. Post wywołał mieszane uczucia wśród klientów marki, zwłaszcza tych, którzy mają nieco odmienne poglądy polityczne niż szefowa polskiej firmy. 

Teraz, w odpowiedzi na rozprzestrzeniającą się epidemię koronawirusa, producent rajstop postanowił wprowadzić do swojej oferty maseczkę koronkową, która – jak czytamy w opisie produktu – „została zaprojektowana dla potrzeb ochronnych”. 

Na profilu marki na Facebooku ponownie zawrzało – wiele osób zwróciło uwagę na to, że nie każda maseczka sprzedawana w sklepach, a już tym bardziej nie ta oferowana przez producenta rajstop, faktycznie chroni przed zarażeniem koronawirusem. Reklamowanie jej w ten sposób rozprzestrzenia jedynie dezinformację wśród społeczeństwa na temat epidemii. Inni użytkownicy natomiast uznali produkt marki za zwykły żart i docenili brand za dystans.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Z uwagi na szerzącą się dezinformację na temat epidemii, wiele osób zaczęło powiązywać markę piwa Corona z koronawirusem. Z tego powodu firma odnotowała już milionowe straty. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Światowa Organizacja Zdrowia postanowiła założyć konto na popularnym portalu społecznościowym TikToku, by edukować internautów na temat koronawirusa. Jednocześnie WHO chce walczyć z masą fałszywych informacji na temat epidemii.

PS3

Podczas gdy cały świat z przerażeniem obserwuje rozprzestrzenianie się koronawiarusa, niektórzy instagramerzy postanowili skorzystać z rozgłosu, jaki powstał wokół tej epidemii i zaczęli oznaczać swoje posty hashtagiem #coronavirus.