Aby wziąć udział w konkursie wystarczy w dniach od 1 czerwca do 16 lipca kupić jeden z trzech produktów Rio Mare z certyfikatem MSC. Następnie należy wejść na stronę konkursriomare.pl i odpowiedzieć na pytanie konkursowe.
Nagrodą główną są dwa bony wakacyjne na spotkanie z oceanem, każdy o wartości 15 000 zł. Do wygrania jest również 50 zestawów produktów Rio Mare oraz gadżetów. Każda osoba biorąca udział w akcji promocyjnej otrzyma nagrodę gwarantowaną – ebook Dziewczynka i Ocean.
Zobacz również
Ebook jest ilustrowaną wersją filmu o tym samym tytule, który opowiada o niezwykłej przygodzie Ondiny, wyruszającej w podróż ze swoim nowym przyjacielem. Rysunkowa produkcja powstała w ramach współpracy marki Rio Mare z organizacją WWF i promuje zrównoważone rybołówstwo.
Rio Mare od 2011 roku promuje i komunikuje swoje zaangażowanie na rzecz zrównoważonego rozwoju. Biorąc pod uwagę zagrożony stan niektórych gatunków tuńczyka na świecie, marka już w 2016 roku rozpoczęła współpracę z organizacją WWF i zobowiązała się do ochrony zdrowia oceanów i źródeł utrzymania społeczności, które są od nich zależne.
Od tego czasu marka Rio Mare skupiała się przede wszystkim na poprawie zrównoważonego charakteru swoich łańcuchów dostaw, zarówno dla rybołówstwa przybrzeżnego, jak i przemysłowego. Podjęte działania maja sprawić, że do końca 2024 roku 100% wykorzystywanych przez nią stad tuńczyka będzie pozyskiwanych z łowisk certyfikowanych przez MSC lub z wiarygodnych i kompleksowych projektów udoskonalania rybołówstwa (FIPs). Obecnie jest to już 70%.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing