SAXX, kanadyjska firma produkująca bieliznę i bokserki sportowe, w tym 2024 roku postanowiła w niecodzienny sposób świętować Walentynki. W ofercie sklepu, poza tradycyjnymi kompletami bielizny, znalazł się naszyjnik z dwoma diamentami o łącznej wadze jednego karata.
SAXX postanowiła w ten sposób urozmaicić klientom Dzień Świętego Walentego, bo do każdego zakupionego egzemplarza biżuterii, otrzymamy również po jednym komplecie bielizny męskiej i damskiej.
Zobacz również
Naszyjnik z odwróconym sercem
Limitowana linia naszyjników, którą można obejrzeć i kupić w sklepie SAXX, została ozdobiona zawieszką w kształcie serca odwróconego o 180 stopni. Ten zabieg marketingowy pozwala w jednym znaku graficznym zawrzeć zarówno symbol miłości, jak i kształt przywodzący na myśl męskie narządy płciowe. Komplet łańcuszka i bielizny dla niej i dla niego kosztuje 5 tys. dolarów.
Skąd taki pomysł? Wprowadzenie na rynek limitowanej biżuterii walentynkowej pozwoli wesprzeć działalność fundacji walczącej z nowotworami jąder i wspierającej chorujące na tę przypadłość osoby, na której konto trafi cały dochód ze sprzedaży zestawu z naszyjnikiem.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Zdjęcie główne: Facebook
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS W święto zakochanych wyznaj miłość… sobie! Mobile Vikings rusza z kampanią społeczną „Połącz się ze sobą”
Walentynki to idealna okazja, aby docenić wyjątkową dla nas osobę. Operator społecznościowy Mobile Vikings zachęca, aby 14 lutego wyznać miłość… sobie. Wystarczy zadzwonić pod dedykowany numer telefonu i nagrać wiadomość, która – przechowana przez rok w kapsule czasu – przypomni o sobie w kolejne Walentynki. Do zdobycia są również kody na warsztaty samorozwojowe z Ewą Woydyłło. To część kampanii społecznej Mobile Vikings, której celem jest zachęcenie do odzyskania kontaktu z samym sobą.
PS2 Mosznowładcy sezon 2023 – po raz kolejny centra G City wspierają prozdrowotną akcję dla mężczyzn
Trwa jubileuszowa edycja kampanii Mosznowładcy, która na stałe wpisała się w kalendarz wydarzeń wielu polskich miast! Jej organizatorem i pomysłodawcą jest Fundacja Kapitan Światełko.