Koniec roku w mediach to już tradycyjnie czas wszelkich podsumowań. W tym roku i my postanowiliśmy przygotować coś dla tych wszystkich, którzy na co dzień żyją tematami związanymi z marketingiem. W ostatnich dniach grudnia oddamy w Wasze ręce publikację “Marketing na przełomie 2013/2014”.
Zawartość publikacji
1. Strategicznym okiem:
Zobacz również
- najlepsze polskie kampanie reklamowe 2013 roku wg strategów marketingowych
- rok 2013 – najciekawsze zmiany i trendy z punktu widzenia strategii
- wyzwania na rok 2014
2. Markowy rok 2013 – czyli podsumowanie roku 2013 i prognozy na rok 2014 przygotowane przez przedstawicieli największych marek w Polsce
3. Social media, e-mail marketing, SEM, mobile marketing, reklama internetowa, blogosfera, TV, radio, prasa oraz Public Relations – najciekawsze trendy, wydarzenia, zmiany i prognozy
Partnerami publikacji są: agencja strategiczna Melting Pot, Superbrands, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz Magazyn Online Marketing Polska.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Wszystkich zainteresowanych współpracą (partnerską/redakcyjną/reklamową) zapraszamy do kontaktu mailowego pod adresami: marcin.malecki@nowymarketing.pl oraz anna.wilma@nowymarketing.pl
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Jako pierwsi informację o publikacji raportu otrzymają subskrybenci newslettera NowegoMarketingu (formularz zapisu).
Nasze dotychczasowe publikacje
„Kto powinien obsługiwać marki w mediach społecznościowych?”
Kto prowadzi 50 największych polskich fanpage’y? Komu powierzyć obsługę marki w social media? Dlaczego warto tam być i jak mierzyć swą efektywność? Sprawdziliśmy także, jakie są największe błędy popełniane przez polskich marketerów na Facebooku i NK.
„Raport GIT 2012. Gry i Grywalizacja. Praktyka w marketingu”
Jak wygląda rynek elektronicznej rozrywki w Polsce? W jaki sposób wykorzystać gry i mechanizmy grywalizacji do działań marketingowych? Na te i inne pytania odpowiada raport Game Industry Trends 2012, przygotowywany przez NowyMarketing oraz NoNoobs.pl.