Marketing na przełomie 2013/2014 – zapowiedź

Marketing na przełomie 2013/2014 – zapowiedź
Jaki był rok 2013 dla branży marketingowej? Które kampanie reklamowe okazały się najefektowniejsze i najskuteczniejsze? Czego możemy spodziewać się po 2014 roku? Na te pytania poszukamy odpowiedzi w publikacji NowegoMarketingu - “Marketing na przełomie 2013/2014”.
O autorze
1 min czytania 2013-11-27

Koniec roku w mediach to już tradycyjnie czas wszelkich podsumowań. W tym roku i my postanowiliśmy przygotować coś dla tych wszystkich, którzy na co dzień żyją tematami związanymi z marketingiem. W ostatnich dniach grudnia oddamy w Wasze ręce publikację “Marketing na przełomie 2013/2014”.

Zawartość publikacji

1. Strategicznym okiem:

  • najlepsze polskie kampanie reklamowe 2013 roku wg strategów marketingowych
  • rok 2013 – najciekawsze zmiany i trendy z punktu widzenia strategii
  • wyzwania na rok 2014

2. Markowy rok 2013 – czyli podsumowanie roku 2013 i prognozy na rok 2014 przygotowane przez przedstawicieli największych marek w Polsce

3. Social media, e-mail marketing, SEM, mobile marketing, reklama internetowa, blogosfera, TV, radio, prasa oraz Public Relations – najciekawsze trendy, wydarzenia, zmiany i prognozy

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Partnerami publikacji są: agencja strategiczna Melting Pot, Superbrands, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz Magazyn Online Marketing Polska.

Wszystkich zainteresowanych współpracą (partnerską/redakcyjną/reklamową) zapraszamy do kontaktu mailowego pod adresami: [email protected] oraz [email protected] 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Jako pierwsi informację o publikacji raportu otrzymają subskrybenci newslettera NowegoMarketingu (formularz zapisu). 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Nasze dotychczasowe publikacje

 

„Kto powinien obsługiwać marki w mediach społecznościowych?”
Kto prowadzi 50 największych polskich fanpage’y? Komu powierzyć obsługę marki w social media? Dlaczego warto tam być i jak mierzyć swą efektywność? Sprawdziliśmy także, jakie są największe błędy popełniane przez polskich marketerów na Facebooku i NK.

 


„Raport GIT 2012. Gry i Grywalizacja. Praktyka w marketingu”
Jak wygląda rynek elektronicznej rozrywki w Polsce? W jaki sposób wykorzystać gry i mechanizmy grywalizacji do działań marketingowych? Na te i inne pytania odpowiada raport Game Industry Trends 2012, przygotowywany przez NowyMarketing oraz NoNoobs.pl.