Marketing na przełomie 2013/2014

Marketing na przełomie 2013/2014
Przełom roku w mediach to już tradycyjnie czas wszelkich podsumowań. Jaki był rok 2013 dla branży marketingowej? Które kampanie reklamowe okazały się najskuteczniejsze? Czego możemy spodziewać się po 2014 roku? Na te pytania szukamy odpowiedzi w publikacji “Marketing na przełomie 2013/2014".
O autorze
2 min czytania 2014-01-09

Po pierwsze oddajemy głos bezpośrednio markom. Dyrektorzy marketingu i reprezentanci najpopularniejszych marek z różnych branż przedstawiają najciekawsze akcje zrealizowane w 2013 roku oraz dzielą się planami na bieżący rok. W publikacji znajdziemy prezentacje 51 firm – od Allegro po Żywca.

Po drugie oddajemy głos strategom – w dziale pod redakcją melting pot poznamy10 najciekawszych wydarzeń, najlepsze kampanie minionego roku oraz trendy na rok 2014.

Po trzecie oddajemy głos branżowym specjalistom z poszczególnych obszarów marketingu – o przyszłości blogosfery pisze Maciej Budzich, wyzwania stojące przed e-commerce przybliża Michał Cortez, trendy w e-mail marketingu przedstawia Maciej Ossowski, a o mobile’u opowiadają Marcin Zaremba i Monika Mikowska.

Mamy nadzieję, że takie kompleksowe podejście pozwoli w pełni przybliżyć wyzwania, przed jakimi stoi branża marketingowa w 2014 roku.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Partnerami publikacji są: agencja strategiczna Melting PotMagazyn Online Marketing PolskaStowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz Superbrands.

Pobierz raport za darmo w pliku PDF

Słuchaj podcastu NowyMarketing

I podziel się nim z innymi.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Kliknij tutaj:

Plik PDF, 196 stron, 20 MB

Spis treści

I Marki na przełomie 2013/2014

  • Najważniejsze kanały komunikacji, wydarzenia i akcje w 2013 roku, budżet na działania digitalowe i plany na 2014 rok: Allegro, AMS, ANSWEAR.com, Bank Millennium, Biedronka, Browar Kormoran, Carlsberg Polska, Castrol, Credit-Agricole, Danone, Domino’s Pizza, Drutex, Durex, empik.com, eurobank, FoodCare, Gatta, Miasto Gdańsk, GetIn Bank, Grupa Topex, Hochland, Kompania Piwowarska, Lech Poznań, Lidl, Maspex, Neckermann, Netia, Obsessive, OKNOPLAST, Original Source, Orlen, OTCF, Paczkomaty InPost, Peugeot, PKO Bank Polski, PolskiBus.com, Poznań, Red Bull, Renault, Simple, Sinsay, Tarczyński, Tołpa, Trójka – Polskie Radio, Weltbild.pl, WOŚP, WP.PL, Voda Naturalna, Young Digital Planet, Ziaja, Żywiec.

II Rok 2013 strategicznym okiem – melting pot

  1. Wstęp
  2. Strategiczne wydarzenia roku 2013
  3. Przepytujemy strategów: Sebastiań Umiński, Marta Szczepańska, Krzysztof Dworzyński, Edyta Pawłowska, Bartosz Piński, Paweł Ostrowski, Marcin Kalkhoff, Paweł Loedl, Luiza Jaworska-Nogal, Marek Stankiewicz, Jacek Kotarbiński, Michał Owczarek
  4. To nie jest kraj dla starych strategów – rozmowa z Pawłem Loedl, dyrektorem strategii agencji VML Poland

III O reklamie i marketingu na przełomie 2013/2014

  1. Social Media – Anna Robotycka
  2. Blogosfera – Maciej Budzich
  3. Wideo online – Łukasz Skalik
  4. E-mail marketing – Maciej Ossowski
  5. E-commerce – Michał Cortez
  6. SEO/SEM – Roman Bębenista, Maciej Gałecki
  7. Mobile – Marcin Zaremba
  8. Najciekawsze realizacje marketingu mobilnego z roku 2013 – Monika Mikowska
  9. Nowe technologie – Witold Kempa
  10. Real-time marketing w akcjach z 2013 roku – Tomasz Zamarlik
  11. Reklama zewnętrzna – Maciej Świątek
  12. Event marketing – Adam Piwek
  13. Konferencje branżowe – Arkadiusz Widawski
  14. Martyna Szuta 2013/2014 – Moda Na obraz
  15. Created in Poland Superbrands – rozmowa z Moniką Kowalewską, dyrektorem projektu Superbrands

Raport możesz pobrać również tutaj: