Po pierwsze oddajemy głos bezpośrednio markom. Dyrektorzy marketingu i reprezentanci najpopularniejszych marek z różnych branż przedstawiają najciekawsze akcje zrealizowane w 2013 roku oraz dzielą się planami na bieżący rok. W publikacji znajdziemy prezentacje 51 firm – od Allegro po Żywca.
Po drugie oddajemy głos strategom – w dziale pod redakcją melting pot poznamy10 najciekawszych wydarzeń, najlepsze kampanie minionego roku oraz trendy na rok 2014.
Zobacz również
Po trzecie oddajemy głos branżowym specjalistom z poszczególnych obszarów marketingu – o przyszłości blogosfery pisze Maciej Budzich, wyzwania stojące przed e-commerce przybliża Michał Cortez, trendy w e-mail marketingu przedstawia Maciej Ossowski, a o mobile’u opowiadają Marcin Zaremba i Monika Mikowska.
Mamy nadzieję, że takie kompleksowe podejście pozwoli w pełni przybliżyć wyzwania, przed jakimi stoi branża marketingowa w 2014 roku.
Partnerami publikacji są: agencja strategiczna Melting Pot, Magazyn Online Marketing Polska, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz Superbrands.
Bartosz Pilch, Beata Smajkiewicz (SIG): Klienci B2B oczekują od programów lojalnościowych elastyczności
Pobierz raport za darmo w pliku PDF
Słuchaj podcastu NowyMarketing
I podziel się nim z innymi.
Kliknij tutaj:
Plik PDF, 196 stron, 20 MB
Spis treści
I Marki na przełomie 2013/2014
- Najważniejsze kanały komunikacji, wydarzenia i akcje w 2013 roku, budżet na działania digitalowe i plany na 2014 rok: Allegro, AMS, ANSWEAR.com, Bank Millennium, Biedronka, Browar Kormoran, Carlsberg Polska, Castrol, Credit-Agricole, Danone, Domino’s Pizza, Drutex, Durex, empik.com, eurobank, FoodCare, Gatta, Miasto Gdańsk, GetIn Bank, Grupa Topex, Hochland, Kompania Piwowarska, Lech Poznań, Lidl, Maspex, Neckermann, Netia, Obsessive, OKNOPLAST, Original Source, Orlen, OTCF, Paczkomaty InPost, Peugeot, PKO Bank Polski, PolskiBus.com, Poznań, Red Bull, Renault, Simple, Sinsay, Tarczyński, Tołpa, Trójka – Polskie Radio, Weltbild.pl, WOŚP, WP.PL, Voda Naturalna, Young Digital Planet, Ziaja, Żywiec.
II Rok 2013 strategicznym okiem – melting pot
- Wstęp
- Strategiczne wydarzenia roku 2013
- Przepytujemy strategów: Sebastiań Umiński, Marta Szczepańska, Krzysztof Dworzyński, Edyta Pawłowska, Bartosz Piński, Paweł Ostrowski, Marcin Kalkhoff, Paweł Loedl, Luiza Jaworska-Nogal, Marek Stankiewicz, Jacek Kotarbiński, Michał Owczarek
- To nie jest kraj dla starych strategów – rozmowa z Pawłem Loedl, dyrektorem strategii agencji VML Poland
III O reklamie i marketingu na przełomie 2013/2014
- Social Media – Anna Robotycka
- Blogosfera – Maciej Budzich
- Wideo online – Łukasz Skalik
- E-mail marketing – Maciej Ossowski
- E-commerce – Michał Cortez
- SEO/SEM – Roman Bębenista, Maciej Gałecki
- Mobile – Marcin Zaremba
- Najciekawsze realizacje marketingu mobilnego z roku 2013 – Monika Mikowska
- Nowe technologie – Witold Kempa
- Real-time marketing w akcjach z 2013 roku – Tomasz Zamarlik
- Reklama zewnętrzna – Maciej Świątek
- Event marketing – Adam Piwek
- Konferencje branżowe – Arkadiusz Widawski
- Martyna Szuta 2013/2014 – Moda Na obraz
- Created in Poland Superbrands – rozmowa z Moniką Kowalewską, dyrektorem projektu Superbrands
Raport możesz pobrać również tutaj: