Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI przez agencje i marki? W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach?

SPRAWDZAM

Marketingowa ściema czy sukces? Najnowsze newsy z Infoshare 2024 [PATRONAT]

Marketingowa ściema czy sukces? Najnowsze newsy z Infoshare 2024 [PATRONAT]
Największa konferencja technologiczna w regionie CEE już za nami. Konferencja była miejscem wystąpień nie tylko największych ekspertów z dziedziny nowych technologii oraz IT, ale także światowych autorytetów ze świata biznesu i marketingu. Sprawdź, o czym mówili tym razem.
O autorze
2 min czytania 2024-06-04

Czy polscy przedsiębiorcy gardzą marketingiem?

Nie jest tajemnicą, że w wielu polskich organizacjach marketing jest niedoceniany. Podczas konferencji Infoshare, temat ten wziął pod lupę ekspert, który swoje pierwsze marketingowe sukcesy osiągał w firmie Microsoft. Łukasz Kosuniak wyjaśnił, skąd bierze się taki stan rzeczy wśród rodzimych przedsiębiorców i czym może skutkować.

Podczas prelekcji uczestnicy dowiedzieli się, czym grozi umniejszanie znaczenia marketingu i dlaczego absolutnie nie warto tego robić. Specjalista wskazał też, jak powinien wyglądać profesjonalny marketing i jakie funkcje powinien pełnić w firmie.

Największe trendy od najlepszych polskich marketerów

Infoshare od zawsze miał renomę wydarzenia, które prezentuje najnowsze trendy w świecie technologii i biznesu. Podczas tegorocznych prelekcji, na scenie marketingowej omawiano przeróżne rozwiązania, od najgłośniejszego tematu, jakim niewątpliwie są narzędzia AI, po innowacje w innych obszarach marketingu.

Wśród wystąpień można wskazać także takie, które skupiały się wokół konkretnych platform czy środków komunikacji. Prelekcję poświęconą platformie TikTok poprowadził Wojciech Przybylski, który przybliżył uczestnikom algorytm aplikacji. Zdradził sekret dotyczący tego, jak algorytm ma się do reklam i podpowiadał, jak sprawić, żeby reklamy zyskały zasięgi organiczne.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Biorąc pod uwagę, jak dynamicznie zmieniają się trendy w mediach społecznościowych, nie można pominąć milczeniem tematu influencer marketingu, a ten również przechodzi transformację. Tam, gdzie wcześniej dominowali młodzi, a nawet bardzo młodzi użytkownicy, coraz częściej pojawiają się influencerzy z pokolenia millenialsów, a także tzw. silversi. Wielu obserwatorów, szczególnie z dojrzalszych pokoleń, ma większe zaufanie do influencerów w swoim wieku i po prostu lepiej się z nimi utożsamia. Biorąc pod uwagę liczne afery czy nieprzemyślane działania młodych influencerów, wiele osób mogło zacząć zastanawiać się czy ten sposób komunikacji z klientami jest w ogóle wart zachodu. Na tegorocznym Infoshare, Łukasz Kępiński opowiadał o influfobi oraz o plusach i minusach stałej współpracy z influencerami. Dzięki jego wystąpieniu, uczestnicy mogli zastanowić się czy takie rozwiązanie będzie korzystne dla ich firm oraz jaką formę współpracy wybrać.

AI i liczby – czy warto sięgać tam, gdzie inni się obawiają?

Kama Kotowska po raz kolejny wystąpiła na konferencji Infoshare. Podczas prelekcji wskazała, że aż 43% badanych marketerów uważa, że ma za mało kompetencji, żeby analizować liczby i na tej podstawie podejmować skuteczne działania marketingowe. Podczas wystąpienia, uczestnicy dowiedzieli się, że danych i wykresów nie należy się bać. Zdaniem specjalistki, tabelki i liczby nie tylko nie zabijają kreatywności, ale pozwalają na kreowanie adekwatnych działań. Warto też zauważyć, że do tworzenia analiz i prognoz niezwykle przydatne mogą być narzędzia oparte na sztucznej inteligencji.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W rok po udostępnieniu AI szerszej publiczności, kiedy okazało się, że wszyscy marketerzy nie zostali jednak zastąpieni przez roboty, Michał Zieliński z SEMBOT zastanawiał się, jak można by wykorzystać AI w służbie marketerom. Słuchacze jego wystąpienia dowiedzieli się, w jaki sposób można automatyzować działania marketingowe dla osiągnięcia hiperefektywności i obniżenia kosztów.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Infoshare – We Share What Is Worthy

Infoshare to nie tylko konferencja pełna specjalistycznej wiedzy. Wydarzenie oferuje też niezwykłe warunki do networkingu, a budowanie relacji biznesowych i zawodowych ułatwiają i uprzyjemniają eventy towarzyszące konferencji. 

Wydarzeniem łączącym wszystkich uczestników konferencji jest Great Networking Party, które w tym roku uświetnił zespół Bokka, podbijający różne sceny za sprawą swojego innowacyjnego podejścia do mieszania różnorodnych styli. Luźna i mało formalna atmosfera Infoshare sprzyjała prowadzeniu kuluarowych rozmów z prelegentami, a także z największymi graczami ze świata biznesu. Imprezy towarzyszące Infoshare były świetną okazją na uzupełnienie wiedzy z wystąpień o opinie ekspertów.

źródło: mat. prasowe, opracowanie: Agata Drynko