Volkswagen Group Polska zdecydował się kontynuować rozpoczętą w 2019 roku współpracę z agencją Walk PR w zakresie obsługi marek SEAT i CUPRA na kolejne dwa lata. Agencja będzie odpowiedzialna za prowadzenie biura prasowego, doradztwo strategiczne PR, a także koordynację programu ambasadorskiego.
– Przedłużenie współpracy to dla nas powód do dumy, ale i ogromna motywacja. To także dowód na to, że klienci doceniają nasze zaangażowanie, kreatywność i najwyższą jakość usług z zakresu PR – mówi Kinga Strawińska, managing director w Walk PR.
Zobacz również
W ramach trwającej umowy agencja Walk PR koordynuje program ambasadorski marki CUPRA, którego Partnerem jest ultratriathlonista Robert Karaś. Od 2019 roku zrealizowano dwie odsłony kampanii.
Walk PR należy do Grupy Walk. Walk PR oferuje pełen zakres usług public relations w obszarze PR produktowy oraz PR korporacyjny, stawiając na zrozumienie potrzeb klientów, transparentność i najwyższe standardy współpracy. Od lat znajduje się w czołówce największych agencji PR w Polsce, zdobywając nagrody w konkursach polskich i światowych. Jako członek United Nations Global Compact realizuje model zrównoważonego rozwoju. Ambicją firmy jest być polecaną przez wszystkich jej klientów.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach