TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Mars #HereToBeHeard – globalna kampania na rzecz równości płci

W nowej kampanii crowdsourcingowej #HereToBeHeard Victoria Mars, Członkini Zarządu i ambasadorka programu Mars – Full Potential, wzywa globalny biznes, aby wysłuchał głosów kobiet z całego świata i podjął działania, które pomogą im rozwijać w pełni ich potencjał.
O autorze
1 min czytania 2021-03-05

Kobiety stanowią 51% populacji świata i mogłyby wypracować o 28 bilionów dolarów więcej globalnego PKB, ale ich głosy wciąż nie zostają wysłuchane. Przed kryzysem spowodowanym przez COVID-19, ONZ szacowało, że wyrównanie szans pomiędzy płciami zajmie ponad 100 lat. Obecnie pandemia cofnęła postęp na rzecz równości płci o dodatkowe 25 lat. Jej wpływ jest szczególnie dotkliwy dla kobiet reprezentujących mniejszości, które zbyt długo były ignorowane w dyskursie.

Chcąc walczyć z tym zjawiskiem Mars, Incorporated rozpoczął nową globalną kampanię crowdsourcingową #HereToBeHeard. Pyta w niej kobiety na całym świecie: „Co powinno się zmienić, żeby więcej kobiet mogło rozwinąć swój pełny potencjał?” Odpowiedzi przełożą się na realne działania podejmowane przez firmę – zarówno w ramach łańcucha wartości, jak i wobec otaczającej go społeczności. Kampania jest częścią platformy Full Potential firmy Mars, skoncentrowanej na działaniach na rzecz równości płci w miejscu pracy, w społecznościach, skąd pozyskiwane są surowce oraz na sposobie tworzenia przekazów reklamowych.

Pierwszy etap programu #HeretoBeHeard, w czasie którego będą gromadzone opinie kobiet, potrwa do końca marca. Następnie zgłoszenia przeanalizuje Oxford Future of Marketing Initiative (FOMI) w Saïd Business School Uniwersytetu Oxfordzkiego. Rezultaty zostaną przedstawione w raporcie z badań latem i przełożą się na plan działań w ramach Platformy Full Potential. Dzięki temu Mars będzie mógł realizować swoje zobowiązanie wyrównywania szans kobiet.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj