Marta Głowacka w dziale strategii Isobar Polska

Do kierowanego przez Agnieszkę Gozdek działu strategii agencji Isobar Polska dołączyła Marta Głowacka. Na stanowisku strategy plannera będzie wspierać dział strategii w przygotowywaniu konceptów strategicznych dla klientów agencji.
O autorze
0 min czytania 2017-05-22

Głowacka doświadczenie zdobywała w Phenicoptere, startupie z branży kosmetycznej, gdzie przez ostatni rok pracowała na stanowisku marketing online managera. Do jej obowiązków należała realizacja działań z zakresu online marketingu, social media oraz współpraca z influencerami. Przez ponad 3 lata pracowała również, jako social media specialist i copywriter, w polskim oddziale Groupon.

Prywatnie jest współtwórcą marki odzieżowej Ortiz Outfit – niewielkiego brandu streetwearowego, na którym testuje nowości z zakresu social mediów i online.

Agencja Isobar Polska działa w ramach należącej do Dentsu Aegis Network Polska Isobar Poland Group.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj