Marta Krakowska-Sochacz account directorką w K2

Marta Krakowska-Sochacz awansowała na stanowisko account directorki w K2.
O autorze
0 min czytania 2018-11-26

Marta Krakowska-Sochacz w branży reklamowej obecna jest od 2007 roku. W tym czasie związana była z agencjami G7 oraz Leo Burnett. Od 2017 roku obsługuje klientów z ramienia agencji K2. Objęła zarządzanie siedmioosobowym zespołem accounckim, który odpowiada za obsługę m.in. PGE, CEDC (Żubrówka Biała, Żubrówka Czarna, Żubrówka Bison Grass, Husaria), H&M, Jovi (Lactalis), Flying Tiger Copenhagen oraz jednej z najbardziej rozpoznawalnych platform VOD na świecie.

Najważniejsze, realizowane przez nią kampanie to m.in.: rebranding dla sieci Era/T-Mobile oraz szereg ATL-owych projektów dla marek: Heyah, Tak, Łaciate oraz Philip Morris. W K2 odpowiedzialna była za realizacje m.in. multiartystycznego projektu „Czarna Polana” pod patronatem Żubrówki Czarnej.