Martyna Dobrzańska jest odpowiedzialna za rozwój relacji z operatorami telewizji kablowych oraz platform satelitarnych oraz za współpracę z nimi w zakresie promocji kanałów ELEVEN SPORTS w ich ofertach. Trade Marketing Manager jest nowym stanowiskiem w strukturach stacji.
Martyna Dobrzańska pracuje w branży telewizyjnej od 8 lat. Przez ostatnie 3 lata była specjalistką ds. sprzedaży w NBCUniversal, a wcześniej była związana z TVN S.A. oraz Viacom International Media Networks. Jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku dziennikarstwo i medioznawstwo, ze specjalnością public relations i marketing medialny. Wcześniej ukończyła Wyższą Szkołę Psychologii Społecznej na kierunku English in Business and Media.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
-
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]