Kampania #MaszToPoMnie promuje nową stałą wystawę Muzeum POLIN i zachęca warszawiaków oraz turystów do miast do odkrywania wielonarodowego dziedzictwa Warszawy i Polski. „Musimy pamiętać, że nie ma polskiej historii bez polskich Żydów. Nie da się więc opowiedzieć historii Warszawy z pominięciem opowieści o żydowskiej społeczności, która przed wojną stanowiła 30% wszystkich mieszkańców stolicy. Sąsiadowała z naszymi pradziadkami i dziadkami, chodziła z nimi do szkoły, brała udział w życiu publicznym. Współtworzyła Warszawę – jej klimat, kulturę, architekturę, jej historię” – czytamy w opisie wystawy zatytułowanej „1000 lat historii Żydów polskich”.
W ramach kampanii stworzono cztery kreacje, które przedstawiają przedstawicieli społeczności żydowskiej – Marka Edelmana, Zuzannę Ginczankę, Janusza Korczaka i Juliana Tuwima. Na plakatach promujących wystawę znalazły się też ich słynne cytaty.
Zobacz również
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Kampania #MaszToPoMnie wystartowała 17 lipca i potrwa do końca wakacji.
PS
W kwietniu br. Muzeum POLIN wystartowało z kampanią informacyjną w związku z 76. rocznicą powstania w getcie warszawskim, która przypadła 19 kwietnia, i prowadzoną po raz 7. akcją Żonkile. Do grona ambasadorów akcji dołączyli Ewa Błaszczyk, Brodka, Maria Dębska, Kortez, Bartosz Kurek, Marian Turski i Adam Woronowicz.