Mateusz odpowiedzialny będzie za rozwój obszaru przeznaczonego dla klientów premium, wsparcie strategiczne oraz nawiązywanie relacji biznesowych. Rola ta związana jest z dynamicznym rozwojem firmy.
– Vestigio to nie tylko silne kompetencje merytoryczne, ale również głębokie zrozumienie biznesu. Naszym celem jest bycie jeszcze bliżej klientów, dbałość o relacje oraz wspólne notowanie satysfakcjonujących wzrostów. Mateusz jako doświadczony ekspert SEO, a jednocześnie przedsiębiorca i rozpoznawalny specjalista na rynku, to idealny partner biznesowy. Wierzymy, że ta współpraca tylko pozytywnie wpłynie na kolejną połowę 2024 oraz utrzyma tendencję wzrostową firmy – mówi Sebastian Sałkowski, CEO agencji.
Zobacz również
Mateusz Dela to ekspert z blisko 20-letnim doświadczeniem. Pracował dla marek takich jak BMW, Mini, Oponeo, eSky czy GoEuro (obecnie Omio). Wielokrotnie prowadził szkolenia z SEO, występował na polskich konferencjach oraz był uczestnikiem wielu zagranicznych.
– Dołączenie do zespołu Vestigio to dla mnie wielkie wyróżnienie oraz szansa na wdrożenie mojego blisko dwudziestoletniego doświadczenia i kompetencji w SEO. Jestem przekonany, że moje zaangażowanie oraz ambicje pozytywnie wpłyną na rozwój Vestigio. Głęboko wierzę, że mój wkład przyczyni się do utrzymania tendencji wzrostowej firmy oraz zaproszenia nowych partnerów biznesowych do współpracy w zakresie SEO – komentuje Mateusz Dela, SEO Strategy Manager.
Artykuł sponsorowany powstały przy współpracy z Vestigio
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing