Agencja Fantasyexpo przeszła restrukturyzację i stworzyła nowy brand – WE!RE Fantasy. Markę skupioną w całości na usługach influencer marketingu w branży gamingowej. Na jej czele stanął Mateusz Górecki, który jest gościem najnowszego epizodu NowyMarketing Podcast.
Zobacz również
Jak wskazuje Mateusz – influencer marketing w gamingu jest o wiele szerszym pojęciem niż byśmy się tego spodziewali. Nie sprowadza się on tylko do zawiązywania współprac ze streamerami czy esportowcami, ale aktywizuje też osoby na pozór niepowiązane z gamingiem. Mowa tutaj np. o… Robercie Makłowiczu.
– Pierwszą współpracę gamingową z Robertem rozpoczęliśmy pod koniec 2020 r. Zaprosiliśmy go na stream charytatywny – czysto gamingowy, który przeprowadzamy co roku. Dla mnie najpiękniejsze w rozpoczynaniu z tych współprac z osobami, które nie są kojarzone z gamingiem, to podpytywanie, czy ktoś w coś gra w wolnym czasie. To po to, aby złapać szerszy kontekst i rozwijać dalej te kampanie pod kątem gamingu. Robert podczas streamu gotował przekąski dla graczy, pokazując jak szybko i zdrowo coś ugotować. Odpowiadał jednak na pytania widzów i okazało się, że sam grywa np. w Wolfensteina czy Call of Duty – mówi Mateusz Górecki.
Mateusz wskazuje, jak wygląda influencer marketing w gamingu w liczbach, dlaczego spora część graczy nie postrzega siebie jako członków gamingowej społeczności i jakie były najlepsze kampanie gamingowe w 2021 r. Epizod z WE!RE Fantasy jest odcinkiem sponsorowanym.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Sprawdź też pozostałe odcinki NowyMarketing Podcast:
- Paweł Brągoszewski to wiceprezes zarządu Play2Chill S.A., firmy zajmującej się tworzeniem gier w tzw. segmencie indie premium. Z Pawłem rozmawiamy o gaming marketingu, budowaniu widoczności na Steamie i tym, co tego typu platformy oferują studiom gamingowym;
- Paweł Ptaszyński to właściciel agencji cnwmedia.pl, oferującej tworzenie strategii dźwiękowych i audiobrandingu. Od 25 lat bawi się dźwiękami i muzyką. Jeden z najlepiej posługujących się konsoletą emisyjną realizatorów radiowych w zachodniej Polsce. Autor podcastu „Łowcy wyzwań”;
- Kamila Gębik to CEO Kammedia i autorka książki „PIĘKNY E-COMMERCE. Jak sprzedawać fashion i beauty w Internecie?”. W swojej karierze zajmowała się praktycznie każdą dziedziną marketingu – od social mediów, przez PR i marketing afiliacyjny po promocję e-commerce.
Słuchaj podcastu NowyMarketing