Matthew Luhn to światowej klasy ekspert w zakresie storytellingu, mówca z ponad 25 letnim doświadczeniem. Jest twórcą scenariuszy największych hitów Pixar Animation Studio m.in. trylogii „Toy Story”, „Gdzie jest Nemo”, „Potwory i spółka”, „Auta” czy „Uniwersytet Potworny”. Od lat pomaga największym światowym brandom tworzyć i opowiadać historie ich marek. W swojej prelekcji „The power of story” opowie o tym, jak wykorzystać storytelling w biznesie, aby budować lepszą komunikację marki i wpływać na jej odbiorców. Jak połączyć wydawałoby się dwa odrębne światy – bajki oraz biznesu – tak, by chwycić za serca i zaangażować klientów w dialog z firmą.
Konferencja UX Poland – jedno z największych wydarzeń dla projektantów interakcji – potrwa od 11 do 13 października i będzie skupiona wokół nowych interfejsów (głosowych, sztucznej inteligencji, rozszerzonej rzeczywistości) i zmieniających się pod ich wpływem zachowań użytkowników.
Zobacz również
– Matthew Luhn to nie jedyna gwiazda tegorocznej edycji UX Poland. Konferencję otworzy pionier trendu user experience – Alan Cooper, nazywany w środowisku projektantów „ojcem Visual Basic”. Na zakończenie z kolei będziemy mogli posłuchać Marcina Tredera, twórcę światowej klasy kompleksowego narzędzia dla projektantów UX Pin – mówi Hubert Anyżewski, Head od Experience Design CE w Deloitte Digital.
W 8 edycji UX Poland udział weźmie blisko 20 prelegentów związanych z branżą UX z USA, Chin, Izraela, Danii, Niemiec i Polski. Twórcami konferencji są Hubert Anyżewski oraz Wiesław Kotecki z Deloitte Digital.
W tym roku po raz pierwszy, oprócz łódzkiej edycji (17 października), festiwal Filmteractive odbędzie się również 12 października w Warszawie. Hasło tegorocznej, warszawskiej edycji to „Brands of the future”. Z kolei łódzkie spotkanie będzie poświęcone silnym markom, które wspierając kulturę, tworzą ciekawe projekty artystyczne. Tematyka wydarzenia nawiązuje do kreatywnego charakteru miasta.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
– Nie można dziś marginalizować wpływu zarówno kultury na tworzone przez marki treści, jak i otwarcia tychże marek na wspieranie kultury i na przemysły kreatywne. Ten relatywnie nowy sektor gospodarki staje się coraz mocniejszą dźwignią światowego handlu. Stąd skupienie tegorocznej edycji festiwalu Filmteractive wokół tej problematyki – mówi Olgierd Cygan, Deloitte Digital CE Leader.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Deloitte Digital został partnerem strategicznym obu wydarzeń, których kulminacja nastąpi 12 października w halach byłej praskiej drukarni, przy Mińskiej 65 w Warszawie. Nadchodzące konferencje to podwójna dawka emocji, inspiracji i wiedzy ze świata digital zarówno dla specjalistów, jak i wszystkich, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę. Dzięki zbieżności miejsca i czasu pojawił się pomysł, by na zakończenie dnia połączyć sceny obu konferencji wystąpieniem Matthew Luhna, które zamknie dzień. Zainteresowani mogą już kupić bilet na wybrane wydarzenia i wziąć udział w wykładach i warsztatach.
Szczegółowy program konferencji wkrótce.