Upoluj wejściówkę na SEO Vibes Poland [KONKURS]

Upoluj wejściówkę na SEO Vibes Poland [KONKURS]

Upoluj wejściówkę na SEO Vibes Poland [KONKURS]

Najnowsza wiedza z zakresu SEO i content marketingu, międzynarodowi prelegenci, praktyczne warsztaty i nieograniczony relaks w Termach Bania – upoluj wejściówkę na SEO Vibes Poland.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

McCharge: Szwedzki McDonald’s wprowadza usługę ładowania pojazdów elektrycznych

McCharge: Szwedzki McDonald’s wprowadza usługę ładowania pojazdów elektrycznych
W wybranych szwedzkich lokalach sieci McDonald’s, położonych nieopodal dróg ekspresowych, pod słynnym logo marki przedstawiającym złote łuki, pojawiły się stacje ładowania pojazdów elektrycznych. Marka postanowiła zareklamować nową usługę w dość nietypowy sposób.
O autorze
1 min czytania 2019-09-09

Wprowadzenie nowej usługi przez sieć McDonald’s jest efektem pewnego badania, które marka przeprowadziła wśród szwedzkich kierowców samochodów elektrycznych. Ponad 48% z nich zadeklarowało, że mają trudności ze znalezieniem stacji ładowania, bo nie są one dokładnie oznaczone.

Wykorzystując fakt, że słynne logo przedstawiające dwa złote łuki, jest niezwykle rozpoznawalne, zwłaszcza z daleka, marka postanowiła ustawić przy niektórych swoich szwedzkich lokalach stacje ładujące samochody elektryczne. 

Natomiast sposób promocji tej usługi z pewnością nie umknie kierowcom aut – pod charakterystycznym logo sieci umieszczone zostały wyświetlacze kojarzące się ze stacjami paliw. Jednak zamiast aktualnych cen paliwa czy diesla, na tablicy pojawia się koszt minuty ładowania auta oraz ceny za Big Maca czy zestaw Happy Meal. 

Pierwsze ładowarki elektryczne zostały zainstalowane przy lokalach sieci McDonald’s w Mjölby i Munkedal. Docelowo mają znaleźć się przy każdej restauracji marki z opcją drive-thru. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

W czerwcu br. na jednym z budynków w Bukareszcie pojawiła się wielka, interaktywna reklama, która obniża cenę elektrycznego samochodu Renault Zoe, gdy tylko poziom zanieczyszczenia powietrza wzrośnie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Sieci handlowe Lidl i Kaufland nawiązały współpracę z marką Volkswagen, w ramach której przed wybranymi supermarketami w Berlinie pojawią się publiczne stacje ładowania samochodów elektrycznych.

PS3

Coraz więcej samochodów elektrycznych jest sprzedawanych i jeździ po drogach, pojawia się coraz więcej stacji ładowania, a mimo to nadal wokół tematu elektromobilności utrzymuje się wiele mitów. Czy produkcja i eksploatacja samochodów elektrycznych negatywnie wpływa na środowisko?