„Przywróćcie McRib z powrotem” to jedna z najczęstszych próśb, jaką można usłyszeć od fanów McDonald’s. Ci co pamiętają smak tej już kultowej kanapki. w pewien sposób mogą powrócić do tych wspomnień i ponownie kupić McRib, ale tym razem jako… NFT.
Z okazji 40. rocznicy pojawienia się w ofercie McDonald’s kanapki McRib, przygotowano „cyfrową wersję” tej pozycji. Czy tego właśnie potrzebowali fani restauracji ze złotymi łukami? Niektórzy już teraz twierdzą, że w ogóle wypuszczanie jedzenia w formie wirtualnej mija się z celem (ani się nie najemy, ani nie zadowolimy walorami smakowymi), ale są też zainteresowani tym pomysłem i w tym wypadku przekonuje ich „smak długowieczności”.
Zobacz również
– Dzięki McRib NFT już nigdy nie będziesz musiał pożegnać się z ukochaną kanapką – czytamy w komunikacie prasowym od McDonald’s.
Niewymienne tokeny McRib to pierwsze NFT wprowadzone przez giganta fast food. Co ważne, McRib w formie NFT będą darmowe – jednak tylko dla ograniczonej grupy zainteresowanych. Szczęśliwcy zostaną wylosowani podczas specjalnej loterii w listopadzie.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Aby wziąć udział w loterii należy między 1 a 7 listopada zrobić retweet zaproszenia otrzymanego z oficjalnego konta McDonald’s. Do 12 listopada sieć wybierze spośród wszystkich odpowiedzi 10-ciu właścicieli cyfrowych McRib.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Uwaga, będzie jednak szansa na ponowne spróbowanie prawdziwego McRib. W ramach promocji całej akcji McDonald’s przywróci na pewien czas tę pozycję do swojego menu (na terenie Stanów Zjednoczonych). Będzie można na nią polować od 1 listopada.