Widzieliśmy już przeróżne produkty, za którymi stoją fastfoodowe sieciówki. Jednak zdecydowanym liderem w kategorii „najdziwniejsze gadżety” jest chyba KFC, które ma na swoim koncie m.in. bukiet ze stripsów, czy metalowy kubełek. Amerykańska marka (we współpracy z Crocs) wyprodukowała nawet kiedyś buty z motywem chrupiących skrzydełek. Premiera tego zaskakującego obuwia odbyła się podczas nowojorskiego tygodnia mody.
Tym razem na podobny pomysł wpadł konkurent KFC, czyli McDonald’s. Fastfoodowy gigant stworzył parę butów nazwanych „Nuggies” – są to typowe ocieplane buty na zimę, z których zasłynęła marka UGG.
Zobacz również
Teraz McDonald’s połączył siły z UGG, aby wspólnie stworzyć buty inspirowane Kurczakiem McNuggets. Elementem nawiązującym do potrawy jest kolor, print (w odcieniu panierki) i nietypowa faktura cholewki. Na pięcie znalazła się naszywka potwierdzająca współpracę marek.
Dopełnieniem produktu jest gigantyczne pudełko przypominające pojemnik na sos, w którym „podawane są” Nuggies. Internauci śmieją się, że gadżet jest idealnym potwierdzeniem tego, że McNuggetsy są smaczne nawet wtedy, gdy są zimne.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Nuggies będą rozdawane za darmo klientom McDonald’s. Oczywiście ich liczba jest mocno limitowana.
Słuchaj podcastu NowyMarketing