Celem MCI jest wsparcie rozwoju Nice To Fit You jako jednej z najsilniejszych marek cyfrowych polskiego sektora food e-commerce z możliwością ekspansji międzynarodowej.
Dla MCI będzie to kolejna transakcja w branży food e-commerce od czasu udanej inwestycji we Frisco.pl – krajowego lidera rynku zakupów spożywczych on-line, który w 2020 roku został sprzedany Grupie Eurocash. MCI planuje długoterminowo inwestować w rozwój NTFY. Założyciele spółki Sebastian Rabiej i Radosław Jeżak pozostaną nadal aktywnymi akcjonariuszami, posiadającymi 45% udziałów.
Zobacz również
Transakcja wymaga jeszcze otrzymania zgody Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
– NTFY to historycznie największa inwestycja MCI o wartości zaangażowanego kapitału ok. 186 mln zł wspierana finansowaniem dłużnym w strukturze wykupu lewarowanego tzw. LBO. To już 4 transakcja w ostatnich 4 kwartałach po Webcon i Profitroom i Focusie. Jest to zgodne ze strategią funduszu, zakładającą 2-3 inwestycje rocznie. Wspólnie z naszymi partnerami oraz profesjonalnym zespołem NTFY planujemy wesprzeć spółkę w dalszym rozwoju jako wiodącej marki cyfrowej rynku food e-commerce w Polsce – mówi Paweł Borys, partner zarządzający w MCI.
– Nice To Fit You jest jednym z liderów cateringów dietetycznych i najdłużej działającym podmiotem tego typu na polskim rynku. Rozwojowi sektora będą sprzyjać takie trendy, jak postępujący zwrot w stronę wygodnego żywienia, szczególnie silny wśród nowych pokoleń, migracja do największych miast i dalsze bogacenie się społeczeństwa. Uważamy, że głównymi beneficjentami rosnącej popularności cateringów dietetycznych będą najlepiej zarządzane spółki z odpowiednio dużą skalą działalności jak Nice To Fit You – mówi Paweł Sikorski, partner inwestycyjny w MCI.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
– Jesteśmy dumni z roli jaką Nice To Fit You odegrało w zbudowaniu całej branży cateringów dietetycznych w Polsce oraz obecnej pozycji marki wypracowanej na przestrzeni lat. Mamy świetny zespół i wierzymy, że to właściwy moment na rozpoczęcie kolejnego etapu w rozwoju firmy we współpracy z tak doświadczonym i profesjonalnym partnerem kapitałowym jakim jest MCI – mówi Sebastian Rabiej, jeden z założycieli Nice To Fit You.
Słuchaj podcastu NowyMarketing