MCI inwestuje w Nice To Fit You. Ponad 180 mln zł za pakiet kontrolny

MCI inwestuje w Nice To Fit You. Ponad 180 mln zł za pakiet kontrolny
Fundusz private equity MCI.EuroVentures 1.0 zawarł umowę kupna 55% udziałów w spółce Nice To Fit You.
O autorze
1 min czytania 2024-11-08

Celem MCI jest wsparcie rozwoju Nice To Fit You jako jednej z najsilniejszych marek cyfrowych polskiego sektora food e-commerce z możliwością ekspansji międzynarodowej.

Dla MCI będzie to kolejna transakcja w branży food e-commerce od czasu udanej inwestycji we Frisco.pl – krajowego lidera rynku zakupów spożywczych on-line, który w 2020 roku został sprzedany Grupie Eurocash. MCI planuje długoterminowo inwestować w rozwój NTFY. Założyciele spółki Sebastian Rabiej i Radosław Jeżak pozostaną nadal aktywnymi akcjonariuszami, posiadającymi 45% udziałów.

Transakcja wymaga jeszcze otrzymania zgody Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

– NTFY to historycznie największa inwestycja MCI o wartości zaangażowanego kapitału ok. 186 mln zł wspierana finansowaniem dłużnym w strukturze wykupu lewarowanego tzw. LBO. To już 4 transakcja w ostatnich 4 kwartałach po Webcon i Profitroom i Focusie. Jest to zgodne ze strategią funduszu, zakładającą 2-3 inwestycje rocznie. Wspólnie z naszymi partnerami oraz profesjonalnym zespołem NTFY planujemy wesprzeć spółkę w dalszym rozwoju jako wiodącej marki cyfrowej rynku food e-commerce w Polsce – mówi Paweł Borys, partner zarządzający w MCI.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Nice To Fit You jest jednym z liderów cateringów dietetycznych i najdłużej działającym podmiotem tego typu na polskim rynku. Rozwojowi sektora będą sprzyjać takie trendy, jak postępujący zwrot w stronę wygodnego żywienia, szczególnie silny wśród nowych pokoleń, migracja do największych miast i dalsze bogacenie się społeczeństwa. Uważamy, że głównymi beneficjentami rosnącej popularności cateringów dietetycznych będą najlepiej zarządzane spółki z odpowiednio dużą skalą działalności jak Nice To Fit You – mówi Paweł Sikorski, partner inwestycyjny w MCI.

– Jesteśmy dumni z roli jaką Nice To Fit You odegrało w zbudowaniu całej branży cateringów dietetycznych w Polsce oraz obecnej pozycji marki wypracowanej na przestrzeni lat. Mamy świetny zespół i wierzymy, że to właściwy moment na rozpoczęcie kolejnego etapu w rozwoju firmy we współpracy z tak doświadczonym i profesjonalnym partnerem kapitałowym jakim jest MCI – mówi Sebastian Rabiej, jeden z założycieli Nice To Fit You.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się