Media Direction OMD przejmuje obsługę mediową Dr. Oetkera

Dom mediowy Media Direction OMD (Omnicom Media Group) ponownie będzie zajmował się obsługą mediową marki Dr. Oetker w Polsce.
O autorze
1 min czytania 2021-05-14

Współpraca obu firm rozpocznie się od połowy maja br. i obejmie kompleksowe planowanie oraz zakup mediów, w pierwszej kolejności online, następnie offline w II połowie 2021.

Zespół w Media Direction OMD, na czele którego stoi Joanna Bosakirska, będzie obsługiwać klienta kompleksowo i zajmie się planowaniem, optymalizacją oraz zakupem kampanii dla wszystkich brandów wchodzących w skład portfolio klienta.

Dr. Oetker jest właścicielem takich brandów, jak Pizza Guseppe, Pizza Feliciana, Słodka Chwila, My Natural Day

– Bardzo się cieszę, że na mojej drodze zawodowej po raz kolejny spotykam Dr Oetkera. To bardzo wymagający Partner w biznesie, zarówno marketingowo jak i mediowo ale współpracę z doświadczonym zespołem po stronie Klienta wspominam jako bardzo inspirującą i rozwijającą. Innowacyjne podejście i odwaga w korzystaniu z nowych rozwiązań to to, co łączy Media Directon i Dr Oetkera i na tym będziemy budować komunikację z konsumentami w mediach. Stay tuned! – powiedziała Joanna Bosakirska, chief business director.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Media Direction OMD ponad 20 lat zajmowała się obsługą mediową Dr. Oetkera, od 2020 roku budżet offline został przeniesiony do Arena Media (Havas Media Group).

Firmy nie ujawniają szczegółów przejścia i tranzycji.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się