Współpraca obu firm rozpocznie się od połowy maja br. i obejmie kompleksowe planowanie oraz zakup mediów, w pierwszej kolejności online, następnie offline w II połowie 2021.
Zespół w Media Direction OMD, na czele którego stoi Joanna Bosakirska, będzie obsługiwać klienta kompleksowo i zajmie się planowaniem, optymalizacją oraz zakupem kampanii dla wszystkich brandów wchodzących w skład portfolio klienta.
Zobacz również
Dr. Oetker jest właścicielem takich brandów, jak Pizza Guseppe, Pizza Feliciana, Słodka Chwila, My Natural Day
– Bardzo się cieszę, że na mojej drodze zawodowej po raz kolejny spotykam Dr Oetkera. To bardzo wymagający Partner w biznesie, zarówno marketingowo jak i mediowo ale współpracę z doświadczonym zespołem po stronie Klienta wspominam jako bardzo inspirującą i rozwijającą. Innowacyjne podejście i odwaga w korzystaniu z nowych rozwiązań to to, co łączy Media Directon i Dr Oetkera i na tym będziemy budować komunikację z konsumentami w mediach. Stay tuned! – powiedziała Joanna Bosakirska, chief business director.
Media Direction OMD ponad 20 lat zajmowała się obsługą mediową Dr. Oetkera, od 2020 roku budżet offline został przeniesiony do Arena Media (Havas Media Group).
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Firmy nie ujawniają szczegółów przejścia i tranzycji.
Słuchaj podcastu NowyMarketing