…na ekrany kin 4 listopada.
Film jest ekranizacją wielokrotnie nagradzanej książki Marcina Szczygielskiego „Za niebieskimi drzwiami” i odkrywa przed młodymi widzami świat osób będących w stanie śpiączki. Jedną z głównych ról gra w nim Ewa Błaszczyk, założycielka Fundacji „Akogo?”, a część dochodu z biletów kinowych zostanie przeznaczona na wsparcie działań tej organizacji. Film objęła honorowym patronatem Pierwsza Dama RP.
Zobacz również
Historia, którą opowiada film „Za niebieskim drzwiami” służyć ma również akcji edukacyjno-prewencyjnej, zwiększającej bezpieczeństwo dzieci w sytuacjach zagrożenia życia. Premierze towarzyszyć będą ogólnodostępne warsztaty dla dzieci z udzielania pierwszej pomocy, zorganizowane we współpracy z Fundacją „Akogo?”.
W działania służące promocji filmu aktywnie włączyła się sieć Media Markt. Na ekranach sklepowych telewizorów we wszystkich placówkach Media Markt emitowany jest specjalny teaser promujący film „Za niebieskimi drzwiami”.
Media Markt jest firmą, która od początku swojej obecności na polskim rynku aktywnie angażuje się w akcje o ważnych społecznie celach – mówi Andrzej Sobolik, Członek Zarządu/Dyrektor Zarządzający siecią Media Markt – Kwestie bezpieczeństwa i zdrowia są dla nas niezwykle istotne – dlatego z przekonaniem włączamy się w projekty dotyczące tej właśnie tematyki. Cieszymy się, że możemy wspomóc promocję filmu „Za niebieskimi drzwiami” i przyczynić się do wsparcia działalności Fundacji „Akogo?” .
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Sklepy Media Markt prowadzą też wiele lokalnych akcji promujących tematykę bezpieczeństwa, zdrowia i edukacji. Organizowane są między innymi warsztatowe spotkania dla dzieci, poświęcone bezpieczeństwu. Media Markt akywnie wspiera również organizacje dobroczynne i NGO, służące lokalnym społecznościom.
Słuchaj podcastu NowyMarketing