– Szybko i intensywnie zmienia się rynek mediów i reklamy. Aby za tymi zmianami nadążać, a wręcz je wyprzedzać zmieniają się również Media Trendy – począwszy od nowego logo, zaprojektowanego przez Mamastudio, po zmiany w strukturze samego konkursu. Nie będzie już podziału na dwie części – planowania i mediów – ponieważ media coraz częściej zgłaszają swoje projekty w kategoriach związanych z planowaniem, konkurując tym samym o nagrody z domami mediowymi. Również agencje reklamowe realizując fantastyczne i niestandardowe projekty bezpośrednio z klientami wchodzą w dotychczasowe kompetencje mediów i domów mediowych. Nikt nie ma już monopolu na wymyślanie komunikacji, kanałów i sposobów dotarcia do konsumenta. Zmieniły się również kategorie konkursowe. Kategoria Wykorzystanie internetu i mediów interaktywnych została rozbudowana o nowe podkategorie – m.in. Mobile i Social Media – jako najbardziej dynamicznie rozwijające się media cyfrowe. Jest również miejsce dla projektów realizowanych przez agencji eventowe, w podkategoriach Komunikacja eventu i Innowacja w eventach. Czarnym koniem konkursu może okazać się kategoria Open, dedykowana nowym platformom komunikacji B2C oraz B2B, nowym narzędziom badawczym, a także, co istotne projektom typu startup – i tu czekamy na liczne, innowacyjne zgłoszenia – powiedziała Dyrektor Projektu, Anna Zimecka z SAR
Czym wyróżniają się Media Trendy na tle innych branżowych konkursów i dlaczego warto w nim uczestniczyć i zdobyć nagrodę?
Zobacz również
Konkurs Media Trendy nagradza wszelkie działania, które wykraczają poza standardową komunikację, rozwiązania, w których przełamane zostały dotychczasowe schematy w określaniu i planowaniu punktów styku z konsument, kampanie, w których wykazano się odwagą przekraczając granice dotychczasowych sposobów komunikowania się. Zdobycie nagrody w Media Trendach, oprócz prestiżu i uznania, jest dowodem na to, że agencja myśli innowacyjnie i podąża za światowymi trendami.
Jak co roku najlepsze kampanie będą walczyły o tytuł Grand Prix. Jury wybierze także najlepszy team mediaplannerski w konkursie Young Media Lions.
Dodatkowo przyznane zostaną nagrody specjalne: Człowiek Roku w Mediach, Medium Roku i Wydarzenie Roku na rynku medialnym.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Ogłoszenie wyników konkursu nastąpi w trakcie Gali Media Trendy, 22 kwietnia 2013.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zapraszamy wszystkie agencje i firmy zajmujące się komunikacją marketingową – niezależnie od „etykiety” – domy mediowe, agencje full service, agencje interaktywne, PR, eventowe, social media, mobile…
Jury Media Trendy 2013 oceniać będzie projekty zgłoszone w następujących kategoriach:
1. Wykorzystanie kanałów komunikacji – podkategorie:
a. Wykorzystanie treści audio
b. Wykorzystanie treści video
c. Wykorzystanie mediów drukowanych
d. Wykorzystanie kina
e. Wykorzystanie reklamy zewnętrznej
f. Wykorzystanie ambient mediów
2. Kampania zintegrowana
3. Akcje specjalne i eventy – podkategorie:
a. Akcje specjalne
b. Komunikacja eventu
c. Innowacja w eventach
4. Wykorzystanie internetu i mediów interaktywnych – podkategorie:
a. Wykorzystanie formatów internetowych
b. Wykorzystanie Social Media
c. Wykorzystanie Mobile
d. Cyfrowa kampania zintegrowana
5. Best use of content
6. Open
7. Komunikacja w marketingu społecznym
Więcej na temat konkursu: www.mediatrendy.pl.