Z początkiem października Justyna Mazur, dotychczas chief client relations officer w grupie Mediabrands, i Michał Jasiński, zajmujący dotąd stanowisko managing directora agencji UM, obejmą role dyrektorów zarządzających w regionie CEE.
Będą odpowiadać za współpracę z lokalnymi liderami agencji grupy Mediabrands na 16 rynkach regionu CEE i wsparcie ich w zakresie: budowania długoterminowej wizji rozwoju, rozszerzania oferty agencji, wdrażania innowacyjnych produktów i rozwiązań, oraz strategicznego podejścia do aktywności nowobiznesowej. Do ich zadań będzie należeć również rozwijanie relacji z klientami regionalnymi i wdrażanie inicjatyw wzmacniających kompetencje zespołów, współpracę, dzielenie się wiedzą i promowanie najlepszych praktyk wspierających rozwój zespołów i biznesu.
Zobacz również
Oboje będą jednocześnie odpowiadali za dalszy rozwój agencji w Polsce.
Justyna Mazur, jako managing director initiative Poland & CEE, stanie również na czele agencji Initiative w Polsce. Łukasz Kozłowski, który zarządzał dotąd agencją, zdecydował się odejść z firmy.
Dla Michała Jasińskiego, który od października 2021 roku zarządza zespołem UM w Polsce, objęcie stanowiska managing directora UM Poland & CEE oznacza poszerzenie dotychczasowych zadań o te związane ze wsparciem rozwoju UM w regionie CEE.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
W regionie CEE kierujemy się podejściem „Borderless”, promując współpracę i wymianę wiedzy zarówno między poszczególnymi zespołami klienckimi i specjalistycznymi, jak i rynkami. Idea „Borderless” wspiera naszą strategię bycia regionalnym liderem w tworzeniu centrów kompetencyjnych oraz hubów klienckich, działających w regionach CEE, EMEA i globalnie, oraz we wdrażaniu rozwiązań wspierających współpracę i wymianę wiedzy w całym regionie CEE. Mamy też największy w Polsce zespół odpowiadający za koordynację działań o międzynarodowym zasięgu, m.in. dla takich klientów jak Johnson & Johnson, LEGO, czy Dyson. Justyna i Michał, z ich bogatym doświadczeniem i sukcesami we współpracy z globalnymi i regionalnymi klientami, byli więc naturalnymi kandydatami do objęcia nowych, regionalnych ról – wyjaśnia Monika Bronowska, CEO IPG Mediabrands Central Eastern Europe.
Słuchaj podcastu NowyMarketing