Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Mediaplus i SalesTube z kampanią launchującą nowe modele BMW M3 Touring

O autorze
1 min czytania 2023-04-26

Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania i zespoły kompetencyjne z obszaru digital Grupy BMW w regionie CEE, zrealizowała kampanię launchującą nowe modele BMW M3 Touring – pierwszy Touring Serii M. Działania z zakresu paid social przeprowadziła agencja MarTech & e-commerce SalesTube (Group One), która dla BMW i MINI jest hubem kompetencyjnym w tym obszarze na 23 rynkach Europejskich.

Kampania pokazywała, że BMW M3 Touring to pojazd dla osób, które na co dzień stawiają na funkcjonalność, wygodę i bezpieczeństwo, ale pragną również wrażeń M na torze. Działania promocyjne obejmujące nowe modele BMW M3 Touring: BMW M3 Competition Touring, BMW M340i xDrive Touring oraz BMW M340d xDrive Touring podkreślają właśnie te unikalne cechy i wrażenia z jazdy nowymi modelami BMW. Kampania obejmowała emisję spotów w kanałach online, promocję w social mediach, reklamy display, działania programmatic, paid social oraz rich one, a także publikację artykułów contentowych.

– Digital nie jest jedynie kanałem sprzedaży, ale przestrzenią, w której odbiorcy mają od razu poczuć możliwe wrażenia i dostrzec w M3 Touring odpowiedź na swoje oczekiwania. To wymagająca innowacyjnego podejścia kampania, która z jednej strony buduje szeroki zasięg launchu modeli BMW M3 Touring, a z drugiej ma wpłynąć na potencjalnego kupca w taki sposób, by płynnie przeszedł do etapu cosideration i rozważył zakup samochodu – komentuje Michał Dziok, communication director w Mediaplus.

Kampania została zrealizowana przez agencje Group One, Mediaplus i SalesTube, w modelu house of communication, jako zintegrowany zespół multikompetencyjny. Agencja Mediaplus zajęła się strategią, planowaniem i zakupem mediów, natomiast SalesTube odpowiadał za działania z zakresu paid social. Kampanię wspierały także agencja Change Serviceplan (Group One), która odpowiadała za kreacje mailingowe, spółka Plan.Net TechNest (Group One), która skoordynowała roll-out strony produktowej na ponad 100 rynkach oraz agencja MediaMonks.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj