Na polski rynek wchodzi nowy w pełni elektryczny model BMW i5, który będzie dostępny w dwóch wersjach: BMW i5 eDrive40 oraz BMW i5 M60. Różnią się one przede wszystkim stylistyką, mocą silnika i zasięgami. Oba modele mają zasięg elektryczny w cyklu mieszanym od 455 do 582 km, przy czym wersja M ma aż 601 KM co czyni ją drugim najszybszym elektrykiem w ofercie BMW. Modele te dostępne są również w wersji z napędem konwencjonalnym.
Główny koncept kreatywny kampanii oparty jest na postaciach Aniołów, którzy są metaforą do komunikowania m.in. pakietu korzyści BMW Proactive Care oraz innowacyjnych technologii dostępnych w nowym BMW i5. W spotach poznajemy Aniołów, którzy na co dzień wspierają i chronią ludzi w ich drodze, aż odkrywają nowe BMW i5 i zapierające dech innowacje, które powodują w nich niepokój – czy teraz będziemy już zbędni?
Zobacz również
Kampania wizerunkowa 360 realizowana jest w digitalu, TV, na platformach VOD, w kinie oraz w prasie. Za strategię, badania, planowanie i zakup mediów online oraz za kompleksową realizację działań komunikacyjnych w obszarze digital media odpowiada agencja Mediaplus, która z ramienia The Marcom Engine koordynuje działania mediowe prowadzone dla klienta.
Działania w digitalu obejmują direct marketing, emisję spotów wideo na kanałach VOD oraz kampanię w social media, za którą wraz z zakupem mediów w modelu programatycznym odpowiada spółka MarTech i e-commerce connected Salestube Agencja Plan.net TechNest skoordynowała roll-out stron produktowych. Za przygotowanie materiałów komunikacyjnych do kampanii odpowiedzialna jest agencja Media.Monks, a za kampanię offline agencja iProspect.
Agencje należące do Group One: Mediaplus, Salestube, Plan.Net TechNest i Change Serviceplan są częścią The Marcom Engine, sieci partnerskiej, w skład której wchodzą także MediaMonks, Serviceplan Group oraz Berylls Strategy Advisors, która zapewnia BMW Group wsparcie na 26 europejskich rynkach we wszystkich obszarach marketingu efektywnościowego, działaniach operacyjnych, analityki opartej na danych, automatyzacji, utrzymania i wdrożeń stron internetowych oraz działań z zakresu CRM.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing