Meet at Rift powraca w letniej odsłonie już 30 czerwca

Znany społeczności gier Riot Games festiwal Meet at Rift powraca w letniej edycji. Po raz kolejny odbędzie się w Łodzi, w centrum EC1 w Hali Maszyn. Wydarzenie rozpocznie się 30 czerwca i potrwa do 2 lipca. Partnerami wydarzenia ponownie zostali Alior Bank Polska wraz z Mastercard.
O autorze
2 min czytania 2023-04-03

Dotychczas odbyły się dwie edycje Meet at Rift, które zaskarbiły sobie sympatię fanów gier i nie tylko. Premierowo event odbył się w sierpniu ubiegłego roku, w łódzkim EC1. Wówczas bramy wydarzenia przekroczone zostały ponad 13 000 razy. To pokazało organizatorom, agencji GAM3RS_X, że jest to inicjatywa warta kontynuacji. Druga odsłona festiwalu zawitała zimą tego roku do Warszawy, gdzie wypełniła całą halę EXPO XXI. Oba wydarzenia dostarczyły mnóstwo gamingowych emocji, fantastycznych wspomnień i stały się miejscem integracji fanów gier, rodzin i partnerów biznesowych związanych z branżą gamingową, a co więcej na stałe wpisały się w kalendarz gamingowych wydarzeń.

Trzecia edycja festiwalu Meet at Rift ponownie zawita do Łodzi i odbędzie się w EC1 Hala Maszyn. Datę rozpoczęcia festiwalu wyznaczono na piątek, 30 czerwca i potrwa on do niedzieli 2 lipca. Potrwa on 3 dni i będzie to doskonałe rozpoczęcie tegorocznych wakacji oraz okazja do kolejnego spotkania się i doświadczenia przygotowanych niespodzianek przez organizatorów. Wstęp na wydarzenie jest bezpłatny.

Wzorem poprzednich edycji na przybyłych gości będzie czekać moc atrakcji, a wśród nich znajdą się między innymi: rozgrywki esportowe na scenie głównej, strefy free to play na których wygrać będzie można cenne nagrody, spotkania z topowymi gamingowymi influencerami czy konkurs cosplay. Organizatorzy za cel postawili sobie rozwijanie tego formatu i wysłuchując głosów społeczności dodawanie nowych atrakcji i aktywności. O tych na pewno będzie jeszcze głośno.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Już teraz zapowiedzieć można konferencję community MaR Talks, na której poruszana będzie problematyka polskiej sceny esportowej, a zaproszeni goście pochylą się nad wieloma wątkami, które nurtują społeczność i podmioty branżowe. W ubiegłym roku jej pierwsza edycja odbiła się szerokim echem w polskim ekosystemie esportowym.

– Naszym celem było stworzenie wydarzenia, które na stałe wpisze się w harmonogram eventów i będzie dobrze kojarzone przez community. Cel osiągnęliśmy. Cały czas wsłuchujemy się w społeczność, dostrzegamy jej potrzeby i angażujemy chcąc nieustannie zwiększać liczbę atrakcji i aktywności na evencie. Już teraz możemy się pochwalić współpracą z twórcami Gadają o esporcie, Veggim i Nevarienem, którzy mocno zaangażowali się w rozwój festiwalu, czego efektem są wspólne działania na rzecz Meet at Rift. Jesteśmy przekonani, że letnia edycja festiwalu zaskoczy wielu gości i dowiezie nowych wrażeń – mówi Karolina Diakowska, general manager GAM3RS_X.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Na mapie eventów gamingowych Meet at Rift wdarł się do czołówki, gdzie po IEM Katowice oraz PGA Poznań jest trzecim największym wydarzeniem tego typu – skupiającym się na określonej grupie community. Dlatego też kolejna odsłona festiwalu będzie otwarciem nowego sezonu. Partnerami najbliższej edycji Meet at Rift ponownie zostali Alior Bank wraz z Mastercard. Bank od trzech lat posiada w swojej ofercie Konto dla graczy. Dodatkowo we współpracy z Mastercard przygotował zestaw specjalnych nagród, które szczególnie przypadną do gustu wszystkim graczom – hardware dla graczy, kody cyfrowe do najpopularniejszych konsol, maskotki i gadżety z wielu gier. Zdobędziesz je, płacąc Kartą dla Graczy – Debit Mastercard. Partnerami medialnymi festiwalu Meet at Rift na ten moment zostali Polsat Games, Radio Eska oraz Wirtualna Polska.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się