Ponieważ oszustwa reklamowe stają się w ostatnim czasie coraz większym problemem dla reklamodawców, Meetrics opracował rozwiązanie, którego celem jest zapobieganie raportowaniu tzw. nieprawidłowego ruchu (Sophisticated Invalid Traffic – SIVT). Firma uzyskała właśnie akredytację MRC w zakresie wykrywania takiego nieprawidłowego ruchu oraz akredytację dla funkcji filtrowania zarówno dla ruchu desktop, jak i mobile.
Meetrics posiadała już wcześniej akredytację MRC w zakresie pomiarów Viewability reklam, zarówno dla kampanii display, jak i wideo. Ta akredytacja została obecnie poszerzona dodatkowo o pomiary Viewability dla internetu mobilnego i aplikacji.
Zobacz również
– Wiemy jak trudno jest firmom działającym tylko w Europie zdobyć certyfikat MRC tak więc nowe akredytacje dla Meetrics to także ważna wiadomość dla całego polskiego rynku digital, ponieważ jesteśmy jedyną oficjalnie działającą firmą weryfikującą jakość reklam internetowych w Polsce. Po najnowszych decyzjach MRC jesteśmy też jedną z nielicznych firm na świecie i w Europie z kompletem certyfikatów MRC, dotyczących zarówno Viewability jak i fraudów. Akredytacje są gwarancja wiarygodności naszego pomiaru dla klientów – mówi Tomasz Piątkowski, Country Manager Meetrics w Polsce.
– Od prawie dziesięciu lat Meetrics dostarcza reklamodawcom technologie i dane pozwalające im podejmować decyzje dotyczące inwestowania budżetów marketingowych w możliwie najbardziej efektywny sposób – komentuje Philipp von Hilgers, współzałożyciel i dyrektor zarządzający Meetrics – Otrzymane obecnie dodatkowe akredytacje MRC stanowią kolejny kamień milowy rozwoju naszej firmy, ponieważ reklamodawcy domagają się najwyższego możliwego poziomu usług, a rygorystyczny proces oceny MRC jest obiektywnym potwierdzeniem, że nasza platforma Ad Attention Suite takie najwyższe standardy spełnia.
Platforma Ad Attention Manager Suite firmy Meetrics łączy cztery zaawansowane komponenty do zarządzania jakością reklam: sprawdzanie widoczności (Viewability Check), zapobieganie nadużyciom (Ad Fraud Prevention), weryfikacja odbiorców (Audience Verification) i ochrona marki (Brand Protection).
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
– Gratulujemy Meetrics spełnienia rygorystycznych wymagań niezbędnych do uzyskania akredytacji MRC na pomiary Viewability na platformach desktop, mobile in-apps, jak I akredytacji w zakresie wykrywania I filtrowania SIVT na platformach desktop i mobile. Stawia to Meetrics w elitarnym gronie liderów branży – powiedział George W. Ivie, dyrektor wykonawczy i dyrektor generalny organizacji MRC.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Firma Meetrics zadebiutowała na polskim rynku kilka miesięcy temu, w czerwcu. Firma jest dostawcą rozwiązań do weryfikacji i poprawy widoczności, jakości oraz skuteczności kampanii reklamowych. Biurem firmy w Polsce kieruje – na stanowisku Country Managera – Tomasz Piątkowski, wcześniej członek zarządu i Chief Digital Officer GroupM.
Kluczowe pola działań Meetrics to m.in. widoczność reklam (Viewability), weryfikacja grup docelowych (Audience Verification), czy zapobieganie nadużyciom (Fraud Prevention). Jej klientami są reklamodawcy, domy mediowe oraz znaczący wydawcy.