Odwiedzający jedną z największych wrocławskich galerii handlowych mogą przeżyć niezwykłą przygodę, poznając tajniki kompleksu Sky Tower, uczestniczyć w piłkarskich rozgrywkach a także udać się do przymierzalni, gdzie w wirtualnej garderobie sprawdza się najnowsze trendy z branży fashion. W sumie do wyboru jest ponad 30 angażujących aplikacji, spośród których każdy, niezależnie od wieku i zainteresowań, znajdzie coś dla siebie.
Wyróżnienia najbardziej innowacyjnym przedsiębiorcom i instytucjom, realizującym projekty z branży interaktywnej, przyznano 9 października w Warszawie podczas międzynarodowej konferencji „Digital Signage Trends 2012”. Kapituła, w skład której wchodzili m.in. Maciej Goniszewski, redaktor naczelny „Gazety Bankowej” oraz Dirk Hülsermann, prezes Out-of-Home Video Advertising Bureau Europe, nagrodziła firmę z wrocławskim rodowodem w kategorii „najlepsze innowacyjne rozwiązanie Digital Signage – produkt”, doceniając nie tylko innowacyjność projektu, ale również jego nowatorski charakter.
Zobacz również
– Kinetyczny i „podwójnie interaktywny” MegaWall broni się sam. Ma 15 metrów długości, prawie 2 wysokości oraz możliwości, których nie zobaczymy nigdzie poza Sky Tower – mówi Maciej Mielcarek, wiceprezes Aduma SA. – Bardzo cieszymy się z wyróżnienia, gdyż w istocie MegaWall Sky Tower to więcej niż tylko jednostkowa realizacja, ale całkowicie nowy produkt w naszej ofercie. Całość systemu wykorzystuje innowacyjną platformę AdumaDS, pozwalającą zdalnie zarządzać funkcjonowaniem, konfiguracją sprzętu oraz emisją i przygotowaniem przedstawianych na nich treści. MegaWalle można łączyć ze sobą w większe, kontrolowane zdalnie, sieci największych na świecie i najbardziej interaktywnych form Digital Signage.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]