W ramach nowej kampanii Mercedesa powstał spot, przedstawiający różne sytuacje, podczas których bohaterowie filmu „walczą” z wiatrem. Na końcu zaś pojawia się krótkie oświadczenie, w którym marka podkreśla, że po wielu latach sprzeciwiania się żywiołowi, postanowiła „połączyć” z nim siły.
A wszystko to przy akompaniamencie piosenki „Come Together” zespołu The Beatles w wykonaniu Lauren O’Connell.
Zobacz również
Za pomocą tej kampanii marka Mercedes-Benz ogłasza przejście na pozyskiwanie i korzystanie wyłącznie z ekologicznej energii elektrycznej w swoich fabrykach.
Za realizację odpowiada agencja Publicis Emil.
PS
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Volvo ruszyło z nową kampanią pod hasłem „The Ultimate Safety Test”. W jej ramach marka przeprowadziła kilka testów bezpieczeństwa pojazdu – okazało się jednak, że największe niebezpieczeństwo wcale nie czyha na drogach.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Google już wkrótce doda do swojej aplikacji Google Maps nową funkcję, która z pewnością podbije serca osób dbających o nasze środowisko. Platforma bowiem wskaże użytkownikom trasę, która generuje najniższy stopień śladu węglowego.