Męska Grypa w finale gry o European Excellence Award

Kampania “Męska Grypa” została nominowana do tytułu najlepszej kampanii Europejskiej 2013 w kategorii “healthcare”. To już kolejna nominacja dla projektu realizowanego przez MSLGROUP dla marki Gripex (USP Zdrowie).
O autorze
1 min czytania 2013-11-15

 Akcja została doceniona również w SABRE Awards i konkursie Złote Spinacze (wyniki poznamy w grudniu 2013 roku). 

– Postawiliśmy na całkowitą zmianę dotychczasowej komunikacji marki i wyjście poza utarte schematy kategorii. Innowacyjne podejście do kampanii leków OTC oparte na mocnym insighcie klienckim przyczyniła się do wzrostu udziału marki w rynku – mówi Zofia Bugajna, Deputy Managing Director Agencji.

– Przemyślana kampania 360′ z użyciem niekonwencjonalnych narzędzi wywołała szeroki odzew w mediach, zaangażowanie konsumentów oraz blogerów. Wielki Test Męskiej Grypy rozwiązało 11 tys. osób. Pojęcie “Męskiej Grypy” weszło do języka i świadomości Polek i Polaków – dodaje Grzegorz Haraziński, Marketing Manager USP Zdrowie.

Trzymiesięczna kampania realizowana była na przełomie 2012 i 2013 roku, w okresie największej zachorowalności na grypę. Do zespołu komunikacji zintegrowanej poza MSLGROUP Poland należały ponadto agencje Gong oraz Starcom.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj