Akcja została doceniona również w SABRE Awards i konkursie Złote Spinacze (wyniki poznamy w grudniu 2013 roku).
– Postawiliśmy na całkowitą zmianę dotychczasowej komunikacji marki i wyjście poza utarte schematy kategorii. Innowacyjne podejście do kampanii leków OTC oparte na mocnym insighcie klienckim przyczyniła się do wzrostu udziału marki w rynku – mówi Zofia Bugajna, Deputy Managing Director Agencji.
Zobacz również
– Przemyślana kampania 360′ z użyciem niekonwencjonalnych narzędzi wywołała szeroki odzew w mediach, zaangażowanie konsumentów oraz blogerów. Wielki Test Męskiej Grypy rozwiązało 11 tys. osób. Pojęcie “Męskiej Grypy” weszło do języka i świadomości Polek i Polaków – dodaje Grzegorz Haraziński, Marketing Manager USP Zdrowie.
Trzymiesięczna kampania realizowana była na przełomie 2012 i 2013 roku, w okresie największej zachorowalności na grypę. Do zespołu komunikacji zintegrowanej poza MSLGROUP Poland należały ponadto agencje Gong oraz Starcom.
![Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/robert-kozielski-142x0-c-default.jpg)
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]