TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

„Metaverse to przyszłość internetu” – Robert Bednarski w IAA POWER PODCAST

Gościem trzeciego podcastu IAA POWER PODCAST był Robert Bednarski, country director Central & Eastern Europe, Meta.
O autorze
1 min czytania 2022-08-31

Ekspert w dziedzinie rynku cyfrowego, ekonomii, finansów i zarządzania, który karierę związał z nowymi technologiami. Jako dyrektor na Europę Środkowo-Wschodnią od 7 lat zarządza działaniami Mety w regionie i współpracuje z klientami firmy. Wcześniej pełnił funkcję prezesa zarządu Grupy Onet.pl, gdzie przez 15 lat bezpośrednio uczestniczył w kształtowaniu polskiego rynku mediów.

Jakie jest spojrzenie Roberta Bednarskiego na przyszłość Internetu?W co powinny inwestować firmy technologiczne? A na co powinien zwrócić uwagę internetowy twórca, odbiorca lub marketer?

Odpowiedzi na te pytania znajdziecie w podcaście dostępnym na Spotify oraz w wersji video na YouTube: 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Prowadząca rozmowę Agnieszka Sora, regional consulting lead NCE GfK, prezeska IAA Polska, zapytała między innymi o to, jak metaverse wpłynie na komunikację marketingową marek.

Metaverse wpłynie ogromnie na marketing i już dziś widzimy tę pozytywną zmianę. Mówiąc o perspektywach, warto popatrzeć szerzej, czym ten metaverse w praktyce będzie. Gdy myślimy o metaverse, to w szczególności myślimy o wykorzystaniu rzeczywistości rozszerzonej i wirtualnej w bardzo wielu obszarach codziennego życia – począwszy od bycia ze sobą i komunikowania się, w sytuacji, gdy obecność fizyczna nie jest możliwa, poprzez wszelkie zastosowania w pracy, edukacji, medycynie, rozrywce, podróżach, zakupach, czy w kształtowaniu świadomości brandów. Mówimy o bardzo szerokim spektrum nowych możliwości – pojawia się gigantyczna płaszczyzna do wykorzystania dla małych i dużych firm, by w tej przestrzeni być i z niej korzystać – w pełnym wymiarze tunelu marketingowego, od kształtowania świadomości poprzez wszystkie etapy, aż do zakupów. (…) Wierzymy, i takie są dziś badania, że w perspektywie 10 lat około miliarda ludzi będzie korzystać z różnego rodzaju funkcjonalności metaverse. W ślad za tym będzie tworzył się olbrzymi rynek o wartości dziesiątek miliardów dolarów. Jest to wyjątkowa szansa dla tych, którzy będą tworzyć technologię, ale i dla kreatywności – zarówno osób indywidualnych, jak i firm – odpowiedział Robert Bednarski.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się