Ekspert w dziedzinie rynku cyfrowego, ekonomii, finansów i zarządzania, który karierę związał z nowymi technologiami. Jako dyrektor na Europę Środkowo-Wschodnią od 7 lat zarządza działaniami Mety w regionie i współpracuje z klientami firmy. Wcześniej pełnił funkcję prezesa zarządu Grupy Onet.pl, gdzie przez 15 lat bezpośrednio uczestniczył w kształtowaniu polskiego rynku mediów.
Jakie jest spojrzenie Roberta Bednarskiego na przyszłość Internetu?W co powinny inwestować firmy technologiczne? A na co powinien zwrócić uwagę internetowy twórca, odbiorca lub marketer?
Zobacz również
Odpowiedzi na te pytania znajdziecie w podcaście dostępnym na Spotify oraz w wersji video na YouTube:
Prowadząca rozmowę Agnieszka Sora, regional consulting lead NCE GfK, prezeska IAA Polska, zapytała między innymi o to, jak metaverse wpłynie na komunikację marketingową marek.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Metaverse wpłynie ogromnie na marketing i już dziś widzimy tę pozytywną zmianę. Mówiąc o perspektywach, warto popatrzeć szerzej, czym ten metaverse w praktyce będzie. Gdy myślimy o metaverse, to w szczególności myślimy o wykorzystaniu rzeczywistości rozszerzonej i wirtualnej w bardzo wielu obszarach codziennego życia – począwszy od bycia ze sobą i komunikowania się, w sytuacji, gdy obecność fizyczna nie jest możliwa, poprzez wszelkie zastosowania w pracy, edukacji, medycynie, rozrywce, podróżach, zakupach, czy w kształtowaniu świadomości brandów. Mówimy o bardzo szerokim spektrum nowych możliwości – pojawia się gigantyczna płaszczyzna do wykorzystania dla małych i dużych firm, by w tej przestrzeni być i z niej korzystać – w pełnym wymiarze tunelu marketingowego, od kształtowania świadomości poprzez wszystkie etapy, aż do zakupów. (…) Wierzymy, i takie są dziś badania, że w perspektywie 10 lat około miliarda ludzi będzie korzystać z różnego rodzaju funkcjonalności metaverse. W ślad za tym będzie tworzył się olbrzymi rynek o wartości dziesiątek miliardów dolarów. Jest to wyjątkowa szansa dla tych, którzy będą tworzyć technologię, ale i dla kreatywności – zarówno osób indywidualnych, jak i firm – odpowiedział Robert Bednarski.
Słuchaj podcastu NowyMarketing