Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

MGID rewolucjonizuje sposób kreowania i tworzenia reklam dzięki integracji generatywnej AI

MGID rewolucjonizuje sposób kreowania i tworzenia reklam dzięki integracji generatywnej AI
MGID, globalna platforma reklamowa, ogłosiła, że rozwija i integruje generatywną sztuczną inteligencję (AI) ze swoją dotychczasową ofertą inteligentnych rozwiązań.
O autorze
1 min czytania 2023-03-22

MGID, globalna platforma reklamowa, ogłosiła, że rozwija i integruje generatywną sztuczną inteligencję (AI) ze swoją dotychczasową ofertą inteligentnych rozwiązań. Obecnie jest w fazie testów beta, a za cały proces odpowiada zespół kreatywny MGID zajmujący się kreacją i produkcją reklam, nowa funkcjonalność – przekształci całkowicie sposób w jaki reklamodawcy generują, optymalizują obrazy i nagłówki reklam – usługa zostanie uruchomiona przed końcem pierwszego kwartału tego roku.

Wykorzystując system Open AI’s DALL-E 2, reklamodawcy mogą sami tworzyć w komputerze obrazy cyfrowe dzięki słownym poleceniom, dostosowując nagłówki w oparciu o dane historyczne i geolokalizacyjne. Ten poziom automatyzacji jest nie tylko szybszy i wymaga mniej zasobów, ale też rewolucjonizuje skuteczność i efektywność kampanii. W połączeniu z algorytmami inteligentnego polecania MGID i inteligencją kontekstową, wspomniane technologie AI poprawiają efektywność reklam oraz zaangażowanie użytkowników w reklamy MGID.

Kolejne korzyści dla reklamodawców obejmują rozszerzenie zestawów dostępnych narzędzi wizualnych wykraczając poza tradycyjne obrazy stockowe, z bardziej wpływowymi i wyjątkowymi obrazami, które zwiększają współczynnik klikalności (CTR) o 20%. Dzięki temu reklamodawcy mają większą kontrolę nad najważniejszymi elementami, takimi jak kąt, odcienie, styl, charakter i przekazywane emocje. Dodatkowo liczne wersje tego samego obrazu umożliwiają szybkie i łatwe testowanie AB, aby sprawdzić, który z nich najbardziej oddziałuje na odbiorców.

Sergii Denysenko, CEO w MGID, mówi: „To jasne, że AI będzie odgrywać kluczową rolę jako siła napędowa dla kolejnego etapu prawdziwie zoptymalizowanych kampanii reklamowych. Połączenie tego rozwiązania z algorytmami inteligentnych rekomendacji oraz istniejącej technologii inteligencji kontekstowej stanowi naturalny etap na drodze ewolucji do stworzenia lepszych doznań tak dla reklamodawców i wydawców, jak i odbiorców. Możliwości, które odkryliśmy w czasie testów, zrobiły na nas wrażenie. Dlatego nie możemy się doczekać.”

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

O MGID

MGID to globalna platforma reklamowa, która pomaga markom docierać do unikalnych lokalnych odbiorców na dużą skalę. Wykorzystuje ukierunkowaną na prywatność technologię opartą na sztucznej inteligencji, aby wyświetlać wysokiej jakości, trafne reklamy w środowiskach bezpiecznych dla marki. Firma oferuje różne formaty reklam, w tym reklamy natywne, display i wideo, które zapewniają pozytywne wrażenia użytkowników. Dzięki temu reklamodawcy zwiększają skuteczność i rozpoznawalność marki, a wydawcy utrzymują odbiorców i monetyzują ruch.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Każdego miesiąca MGID dociera do 900 milionów unikalnych użytkowników, z 200 miliardami wyświetleń reklam, u 25 tysięcy zaufanych wydawców. Więcej informacji na stronie znajduje się na stronie www.mgid.com.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

 

Materiał reklamowy powstały na zlecenie MGID.