Głównym celem projektu jest podniesienie jakości życia mieszkańców i osób przyjezdnych, w tym turystów poprzez dostarczenie pakietu e-usług ułatwiających wielopłaszczyznową interakcję z gminami i korzystanie z usług publicznych przy wykorzystaniu technologii mobilnych.
Docelowy system ma być zgodny ze standardami WCAG 2.0, które przeciwdziałają wykluczeniu cyfrowemu. W sposób szczególny zostaną uwzględnione potrzeby osób z dysfunkcjami wzroku, chociażby poprzez kompatybilność aplikacji z systemami udźwiękającymi urządzenia mobilne.
Zobacz również
– Cyfrowe rozwiązania oraz systemy geoinformacyjne mają za zadanie służyć ludziom i poprzez takie realizacje powinniśmy kształtować wspólną przyszłość – komentuje Marek Szulc, CEO e-point Polska.
Zakres umowy
Usługa doradcza będzie polegała na zbadaniu potrzeb i skonstruowaniu ogólnej wizji systemu, przez fazę testowania z użytkownikami, aż po przygotowanie specyfikacji do ogłoszenia postępowania na jego budowę. Ostatnim punktem będzie wsparcie zamawiającego w przeprowadzeniu postępowania przetargowego, wyborze wykonawcy i nadzorze nad budową docelowego systemu. Zakończenie prac jest przewidziane na 31 października 2022 r.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
– Wygranie kolejnego przetargu, w tak krótkim czasie po decyzji o wejściu w sektor publiczny, napawa nas optymizmem i motywacją do dalszego działania – dodaje Marek Szulc.
Słuchaj podcastu NowyMarketing